Gå til innhold

Kabinette bråker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke om alt er skrudd fast, når det nok er noe i kabinettet (konstruksjonen) som ikke sitter særlig, eller kabinettet selv som ikke står stødig. Hjelper som regel å snu/flytte på det.

 

Eller gjør som kyrre nevnte. Et kjent problem i de fleste produkter med bevegelige deler. Alt fra kjøleskap, vaskemaskiner til PCer. Noen ganger holder det med et solid slag i siden.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Kunne trengt litt mer info.

 

Hvordan dirring er det?

Kan det være strøm i kabinettet som gjør det?

Er det andre løse ting i kabinettet?

Står den rett?

Er sideplatene festet ordentlig?

osv osv... :p

 

veit ikke åssen jeg skal forklare det men det dirrer som drrrrrrrrrr... litt sånn som kjøleskapene gjør :p

eneste som er løst i kabinettet er noen kabler bak sideplaten

den står rett ja

Lenke til kommentar

Harddisken mest sannsynlig. Vibrasjonene derfra forplanter seg til noe i kabinettet som ikke sitter bom fast og dermed hører du lyden av noe som vibrer. prøv å ta ut harddisken av kabinettet og legg den ved siden av pcen og start den opp.

 

det mistenker jeg og... for når jeg legger hånda oppå rammen til harddiskene så stopper lyden, men har sjekka at de er skrudd skikkelig fast på med gummifeste rundt skruene

 

får prøve kyrre sitt forslag

Lenke til kommentar

 

de kabinetføttene var jo ikke dumme da :hmm:

 

jeg tok pcen min vekk fra skrivebordet og ned på gulvet, men nå står det på gulvteppe... er det no-no om pcen står på teppe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...