Gå til innhold

Franske spill på ps4 med norsk meny


iqmannen

Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet til Frankrike. Har selvsagt tatt med min ps4. Alle spill i butikkene her er franske utgaver. Snakket litt med en som hevdet at dersom språket i playstation var satt til engels eller norsk så ville spille bli med engelsk tale og menyer selv om det var en fransk utgave. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har flyttet til Frankrike. Har selvsagt tatt med min ps4. Alle spill i butikkene her er franske utgaver. Snakket litt med en som hevdet at dersom språket i playstation var satt til engels eller norsk så ville spille bli med engelsk tale og menyer selv om det var en fransk utgave. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

 

Stemmer nok som du er blitt fortalt. Det pleier å være menyer og språk på engelsk,tysk,fransk og spansk? På typiske EU utgaver.

 

Alle får samme plate og eneste forskjellen er språket som er trykt på coveret og evnt plata.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Skal ikke si noe sikkert som spill generelt, men i Far Cry 4 kan man bestemme språket på både tale og meny selv (men ikke norsk tale, riktignok. Hadde vært tøft med Åsleik Engmark som Ajay.) :p På XB360 mener jeg språket i spillene ble bestemt av hvilken region konsollen var. Viva Pinata var på norsk her først, men jeg satte region til UK i stedet for Norge, og fikk engelsk tale og menyer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...