Gå til innhold

Mer trøbbel for Samsungs smarte TV-er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner eg ble glad for vi valgte å kjøpe LG sin siste "dumme" plasmaskjerm når dei var på tilbud for halvåret siden, samme panel og prossesorer som nest høgste modellen, bare uten dildall. God gamel htpc og en chromecast dekker fint behovet :p

Skrevet (endret)

Kjenner at det å holde litt igjen på lommeboken veier tyngst en stund til. La ting modne seg. La produsentene brenne seg på å holde TV'ene vi vil ha til fortsatt dyre priser.

La norsk lovgivning vedrørende TV-mottaker lisensen bli som den er, slik at vi som ikke liker å betale for den må lete både høyt og lavt etter noe som ikke rammes av lovgivningen. </ironi>

Det forsterker bare denne lommebokfaktoren som jeg nevnte innledningsvis.

55" var stort før i tiden. Mye vil ha mer, og jeg sitter med en stusselig liten flatskjerm enda. Gi meg en skikkelig skjerm til å spille PS4-spill på.

Endret av G
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner at jeg definitivt er ferdig med alle Samsungprodukter jeg også. Kvittet meg med telefonen i høst, og nå skal ny TV på plass om ikke så lenge og Samsung blir det ikke.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner at jeg definitivt er ferdig med alle Samsungprodukter jeg også. Kvittet meg med telefonen i høst, og nå skal ny TV på plass om ikke så lenge og Samsung blir det ikke.

Blir det OLED? Sulten på det selv men er ganske tidlig i utviklingen der enda.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...