Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg gratulerte en tidligere klassevennine (og crush) på fb, samboer ble crazy..


Anbefalte innlegg

fakta er: Du og dama har hatt et problem med denne personen før, du velger likevel av en eller annen grunn å sende henne personlige meldinger (selv om det er bursdagen hennes).... spør du meg er ikke forholdet mellom deg og dama di viktig nok for deg, kanskje dere bør la det være slutt. Hadde hun vært DRØMMEDAMA som du ALDRI VILLE MISTET!!! så ville du unfriendet denne crushen for leeeenge siden....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er dette ironi? Hvis ikke er det trolig dagens utsagn.

 

Men mange forhold har blitt ødelagt nettopp av ting gjort i beruset tilstand. Det er jo i beruset tilstand man kliner med sjefen og svigerfar :hrm:

 

 

Da bør man ikke kjøre bil, det er jo når man kjører bil man havner i bilulykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fakta er: Du og dama har hatt et problem med denne personen før, du velger likevel av en eller annen grunn å sende henne personlige meldinger (selv om det er bursdagen hennes).... spør du meg er ikke forholdet mellom deg og dama di viktig nok for deg, kanskje dere bør la det være slutt. Hadde hun vært DRØMMEDAMA som du ALDRI VILLE MISTET!!! så ville du unfriendet denne crushen for leeeenge siden....

 

Enig. Når du må sende privat melding fordi du vet at det ville ha plaget henne at du skrev på veggen til denne dama, så må du vel skjønne at det er bedre å la være. Ja, hun er sjalu, hun har et problem, men hvorfor kan du ikke ta hensyn til henne? Var det SÅ viktig for deg å sende denne meldingen? Hva fikk du ut av det egentlig? Hun hørtes ved første øyekast psycho ut, men når vi får høre bakgrunnshistorien så skjønner jeg hva hun mente med at "det vet du". Du visste vel kanskje innerst inne også hva hun mente da hun sa det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Virker som den andre dama er veldig søt eller elegant, og derfor er som en rød klut for øynene på din samboer.

Din samboer må få lov til å ha det slik overfor denne dama, mener jeg. Er ikke alle personer man skal tvinges til å like.

 

Personlig syns jeg ikke det er naturlig å være venner med ekskjærester på facebook. Det er så lett andre ting som følger med, som gratulasjoner, likes, kommentarer, chat, poking...

Og jeg syns hele den pakka blir vanskelig å akseptere.

Støtter også at man som samboer eller gift ikke bør bli beruset utenfor hjemmets fire vegger.

 

Men hvis din samboer har alle disse meningene, burde hun vel sagt tidligere at hun var såpass konservativ (ettersom det visstnok ikke er vanlig).

Å ikke bli beruset utenfor hjemmets fire vegger er vel litt drøyt? Man må jo kunne stole på hverandre i et forhold. Det er lov til å ta seg en fest i blant, selv om man er i et forhold! Hvis man ikke kan reise på fest alene uten at partner klikker for det, er det overhodet ikke nok tillit i forholdet til at det er sunt.

Lenke til kommentar

Å ikke bli beruset utenfor hjemmets fire vegger er vel litt drøyt? Man må jo kunne stole på hverandre i et forhold.

 

Som oftest dukker det ikke opp krisesituasjoner, men hvis det er en sjarmerende person som elger seg innpå over lengre tid, er det mye større sjanse for å gjøre tabber med denne personen i fylla.

Kjenner selv at det er mye lettere å gjøre slike tabber i beruset tilstand (i den perioden jeg kunne være i en lettere beruset tilstand i enkelte tilfeller).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...