Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få tilbake eksen


Anbefalte innlegg

Typen og jeg slo opp for 2 uker siden ca. Begge hadde ennå følelser men savnet singellivet. Jeg hadde litt mer følelser enn hva han hadde, noe som det ble vanskelig å være i et forhold. Han har alltid sagt han vil ha kontakt med meg hvis det noen gang skulle bli slutt, og at vi kanskje finner tilbake til hverandre. Hvordan skal jeg oppføre meg hvis jeg møter han på byen? Jeg vil han skal få følelsene tilbake og at det kan bli oss igjen. Men vil vise at jeg klarer meg uten han. Jeg er 22 år han er 23. Vi var sammen 2 år før det ble slutt, og hadde smålig begynt å snakke om fremtiden sammen.

 

 

:hm:

 

 

Noen som har erfaring?

Edit: flettet trippelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at du kanskje hadde litt mer følelser enn han, er det nok smart av deg og ikke gi han for mye oppmerksomhet om du skulle møte han på byen eller generelt. Han burde få sjansen til å føle på at han savner deg litt. Vær litt utilgjengelig for han. Kanskje droppe å dra ut på byen, ofte med alkohol så blir man jo enda mer følsom! :) Prøv å gjør ting som får deg til ha det godt med deg selv, og etterhvert vil nok han se det og, og tenke seg om:) er ikke sikkert, men kanskje :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror jeg hadde mer følelser for han enn hva han hadde. Men jeg har ikke tatt kontakt og har ikke tenkt å gjøre det før evt han gjør det først. I slutten var vi litt mer venner enn kjærester. Holdt aldri i hånden lenger og dette var pga hans følelser. Men håper de kanskje kommer tilbake, hvis han har tid til å tenke og savne.

I og med at du kanskje hadde litt mer følelser enn han, er det nok smart av deg og ikke gi han for mye oppmerksomhet om du skulle møte han på byen eller generelt. Han burde få sjansen til å føle på at han savner deg litt. Vær litt utilgjengelig for han. Kanskje droppe å dra ut på byen, ofte med alkohol så blir man jo enda mer følsom! :) Prøv å gjør ting som får deg til ha det godt med deg selv, og etterhvert vil nok han se det og, og tenke seg om:) er ikke sikkert, men kanskje :-)

Lenke til kommentar

Gi han space.... hvis du er rundt han hele tiden får han jo aldri tid til å savne deg..... hvis han ringer og vil finne på noe med deg så sier du nei. Han må få ligge alene og savne deg, spørre etter deg og få nei... først da vil han kjenne på livet uten deg. Om han kommer og ber om å få deg tilbake eller ikke er ingen garanti. Men å invadere livet hans mens det er slutt gjør i alle fall at han ikke savner deg, du er der jo hele tiden. Så IKKE HA KONTAKT, jeg lover deg, det er det lureste på alle måter uansett utfall..... Hvis han spør om å finne på noe så sier du bare "det er slutt og jeg må fokusere på andre mennesker i livet mitt nå, jeg klarer ikke være venn med deg" elns.....

 

Hvis han vil tilbringe tid med deg, men ikke være kjæresten din så får han klare seg alene. Dette med å "være venner etterpå" er bare en måte å utnytte den man dumpet på, slik at man slipper være ensom til man finner noe nye. Jeg kutter alltid kontakt 100% og fått takk for det i ettertid av dem jeg har dumpet.

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gi han space.... hvis du er rundt han hele tiden får han jo aldri tid til å savne deg..... hvis han ringer og vil finne på noe med deg så sier du nei. Han må få ligge alene og savne deg, spørre etter deg og få nei... først da vil han kjenne på livet uten deg. Om han kommer og ber om å få deg tilbake eller ikke er ingen garanti. Men å invadere livet hans mens det er slutt gjør i alle fall at han ikke savner deg, du er der jo hele tiden. Så IKKE HA KONTAKT, jeg lover deg, det er det lureste på alle måter uansett utfall..... Hvis han spør om å finne på noe så sier du bare "det er slutt og jeg må fokusere på andre mennesker i livet mitt nå, jeg klarer ikke være venn med deg" elns.....

 

Hvis han vil tilbringe tid med deg, men ikke være kjæresten din så får han klare seg alene. Dette med å "være venner etterpå" er bare en måte å utnytte den man dumpet på, slik at man slipper være ensom til man finner noe nye. Jeg kutter alltid kontakt 100% og fått takk for det i ettertid av dem jeg har dumpet.

Tusentakk for et godt svar! Har ikke tatt kontakt, men virker som han prøver å vise at han har komt seg videre med at han legger ut og gjør masse på sosiale medier for å få oppmerksomhet, noe han aldri har pleid før. Føler han angrer litt, han har fremdeles alle bilder av oss osv. Jeg har slettet alt. Så føler han angrer og snart kommer til å føle savnet. Men jeg har bitt tennene sammen, og skal virkelig ikke være den av oss som tar kontakt!

Lenke til kommentar

Ja prøver å vise at jeg har det godt uten han også!

nja, både og.. kan fint møte han, men er ikke allverdens sjans for det

 

Vanskelig å si. Man bruker å knytte minner til f.eks lyder (musikk), lukter, plasser, ting... Det kan være mye som minner ham om deg.

 

Hva om du prøver å finne på litt slik at han ser at du har det morsomt uten ham? Er det stor sjanse for å møte på hverandre tilfeldig?

Lenke til kommentar

Kanskje viktigst av alt er å innstille deg på at det ikke blir dere to igjen og begynne å se deg om etter en ny kjæreste. Hvis denne nye kjæresten så ender opp med å bli eksen din, så er det fordi det var helt slutt men dere fant sammen igjen, og ikke fordi du satt og blomstret og ventet på ham.

Lenke til kommentar

Han har sikkert begynt å flørte med noen, kanskje pult noen også. Er det slutt så er det slutt

Ja, men tviler når han var så usikker på om å gjøre det slutt var bra når han fremdeles ville være i forhold men trengte å tenke. Han har ikke fjernet noe forhold på facebook og heller ingen bilder av oss. Hadde heller ikke sagt ifra til kompisene at det var slutt.. Så er veldig forvirrende

Lenke til kommentar

Hvis han ombestemmer seg å tar deg tilbake, vil du kunne føle deg trygg på han igjen? Tror du gjør best i å komme deg videre, også får det heller være en positiv overraskelse hvis dere finner tilbake igjen. Søsteren min hadde noe lignende greie i sitt forrige forhold, og de fant tilbake igjen, men etter noen måneder var det samma greia igjen. Og de er ikke sammen idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...