Gå til innhold

Hvilke kjendiser har dere møtt?


Tarzan93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har pratet med:

 

Geir Moen

Petter Rudi

Janove Ottesen

Jørn Hoel

Åge Aleksandersen

Onkl P

Corey Taylor

Afrojack

Frank Lampard

Eric Cantona

 

Har vært på fest med:

 

David Guetta

DMX

Jamie Foxx

50 Cent

 

Har møtt en drøss med kjendiser til, men kommer dessverre ikke på alle :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stilig :D Jeg kan legge til de kjendisene jeg har møtt. Det er ikke mange , men det blir nok flere med årene. Jeg jakter ikke på de, men er alltid kult å se de på tv. Hvis jeg hadde reist mer, så ville jeg nok truffet flere.

 

Anita Hegeland. Hun var veldig hyggelig.

Asger Borgemoen. Han var også hyggelig. Håret hans var ikke rødt, men brunt :p

Ari Behn. Var da han ga ut en bok. Han var hyggelig.

(Thomas Numme) Jeg har bare sett han. :p

Lenke til kommentar

hmmm

Vazelina, alle sammen. Vært hjemme hos ett par av de å skravla om biler.

Vassendgutane, satt å drakk med de i baren etter konsert.

Martin Skanche, i depo flere ganger og på ett radio-intervju.

Sverre Diesen, infomøte og spillt paintball med han.

Asger Borgemoen, ett par ord med han bare.

Alle de store i langrenn, pratet med en god del av de, men aner ikke hvem ettersom langrenn ikke interesserer meg :)

Nora Foss Al-Jabr, før hun ble kjent.

Anne-Grete Strøm-Erichsen(tidligere helseminister), var på visningsrunde på jobben min, siste dag før hun sluttet.

 

Det er de jeg kommer på i farta ihvertfall

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Jeg bomma røyk av Keith Richards og preika litt med ham i skybaren på Grand etter en konsert.

- Møtt Øystein Dolmen og fått ei plate av ham.

- Drikki tett med Fremmed Rase, Sørsia Gerilja og andre i Trondhjems rapmiljø anno 2004.

- Møtt, filma og intervjua Gode Ord Dør Sist, samt preika skit med dem etter en konsert noen måneder senere.

- Ble invitert backstage med Brutal Kuk og drakk med dem (festivaler er flotte greier for slikt).

- Mer eller mindre oppvokst med Sveinung og Gunnhild Sundli (fra bl.a. Gåte), samt deres eldre bror, Sturla Eide - en kjent folkemusiker.

- Festa med Gåte, Margaret Berger og en del til jeg ikke husker navnet på på et nachspiel på Familien etter Gåtes reunionkonsert i 2009.

- Preika skit med og intervjuet Keep of Kalessin, No Dawn, og Motorpsycho.

- Snakket en del med Yngve Hustad-Reite fra P3 da han spilte en av hovedrollene i en film vi laget.

- Snakket en del med artisten Silje Karlsen da vi laget musikkvideo for henne.

- Anbefalte Erik Thorstvedt å kjøpe en sparkesykkel til sin datter, Charlotte, da jeg var 12-13 år. Jeg sparka rundt i gata, og han kom kjørende forbi og stoppa og prata med meg. Et av mine største øyeblikk, da han alltid har vært et av idolene mine - helt siden jeg var veldig ung.

- Ringt og pratet med Oral Bee flere ganger.

- Møtt Simen1 og sett ham brenne et flagg. ;D

- Mer eller mindre oppvokst med Thomas Løseth fra The E / Tempo og Daniel Mandal fra Tempo.

- Hengt en del med gjengen fra Kindergarten Media (kjent bl.a. for Komplett-reklame, reklame for Location, samt for å ha laget flere innslag for Newton på NRK)

- Møtte Per Inge Torkelsen på et fly fra Trondhjem til Stavanger, stort øyeblikk.

- Møtte Bjørn Eidsvåg på Bristol i Oslo, gretten fyr.

- Møtt og snakka med min andel skihoppere; Tommy Ingebrigtsen, Roar Ljøkelsøy, Magnus Rostad, Anders Bardal

- Røyka og preika skit med Christian Falch

- Møtt og snakka med Roar Strand, Runar Berg, Mini Jacobsen og noen andre RBK-spillere fra 90-tallet.

 

 

Er de jeg kommer på i farten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte Harald Rønneberg når han skulle marsjere sammen med Garden. Korpset jeg var i skulle også marsjere med Garden. Han var veldig hyggelig.

 

Møtte Øystein Sunde etter en konsert i Tønsberg, og spurte han om vi kunne få en autograf på en av plakatene vi ("vi" som i meg og familien) hadde tatt ned fra veggen ("rebelsk" :ph34r:). Han var også veldig hyggelig og vi småprata litt med han. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Steve Harris

Bruce Dickinson

Nicko McBrain

Adrian Smith

Dave Murray

Janick Gers

Blaze Bayley

Alice Cooper

Papa Emeritus II

Michael Owen

Steven Gerrard

Heldige j****, har "bare" møtt Gers og Bayley (og tatt på Di´Anno :p)

 

 

Ellers; hele Dark Tranquility i 2012, de fleste i Army of the Pharaohs/Jedi Mind Tricks og Jaa9 og OnklP.

Gått forbi Kristoffer Schau på gata i Oslo og sett Erik Hoftun på butikken i Trondheim..

Endret av j0dleb0n
Lenke til kommentar

husker jeg møtte på Trond Viggo Torgersen da jeg var liten. Det var på butikken, og jeg ble helt forfjamset av at en kjendis kunne gjøre vanlige ting som å pante flasker... Tror kanskje jeg var 7-8-9 år gammel...

 

Sissel Kyrkjebø og Mia Hundvin bodde rett bortenfor meg for mange herrens år siden også, så de har jeg også truffet på butikken.. Lurer på om ikke det var en alpin-dame fra 90tallet som også bodde rett i nærheten.. Andrine Flemmen eller noe...

 

Det er helt sikkert flere, men kommer ikke på noen nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...