Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder jenten som forsvant


Anbefalte innlegg

Fikk match med en jente, samtalen var god begge veier og plutselig var hun borte.

 

Hun har nok sikkert slettet meg av en eller annen grunn, men eg forstår ikkje hvorfor siden samtalen var så god.

 

Eg har sett det er flere som mistenkelig vis ha mistet matcher og snakker om feil hos tinder.

 

Eg fikk merkelig lite matcher, slettet og reinstalerte og verden blei en helt annen bare få på dager.

Eg har fått opp igjen flere jenter eg allerede har trykket liker på så at det er noen feil hos tinder er helt klart.

 

Problemet er at eg tenker på hun hver gang eg skriver med en annen og etter ett kjapt google søk på navn og stedsnavn så fikk eg ett navn. Søkte på facebook og der var hun.

 

Så spm er no om eg skal sende hun en melding der men faren for at hun tror eg stalker hun er jo der :-P

 

Så hva hadde du gjort, sendt hun en melding eller latt hun gå i håp om at hun faktisk slettet meg?

 

Anonymous poster hash: fdabd...00d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Du gjør ingenting:

Resultat og status - akkurat som i dag, ingen kontakt

 

2: Du sender henne en melding, og hun ignorerer deg eller skjeller deg ut:

Resultat - akkurat som i dag, ingen kontakt

 

3: Du sender henne en melding og det blir noe av:

Resultat - Win.

 

Som du ser fører 2 av utfallene til ingenting, det siste mulige utfallet er positivt - med mindre jeg har glemt noen utfall, hva har du å tape?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Beklager om jeg virker slem, men tittelen fikk meg til å le :rofl:

Uansett, hun virker ikke seriøs så jeg anbefaler deg å lete etter andre, good luck

Endret av Slettet-7WVSGN
Lenke til kommentar

Norske mannfolk er så jævla tafatte..og tøfler. Tør ingenting. Dere har mye å lære av omverden hvordan datingverden fungerer. Legg henne til for faen! Hva har du å tape uansett! Avviser hun deg, så greit, går videre til neste, så har du forsøkt i hvert fall! HERREGUD..

 

Hilsen en meget oppgitt jente

 

 

Anonymous poster hash: 7a076...9b7

Vi er ikke tafatte; vi er hensynsfulle.

Lenke til kommentar

 

Norske mannfolk er så jævla tafatte..og tøfler. Tør ingenting. Dere har mye å lære av omverden hvordan datingverden fungerer. Legg henne til for faen! Hva har du å tape uansett! Avviser hun deg, så greit, går videre til neste, så har du forsøkt i hvert fall! HERREGUD..

 

Hilsen en meget oppgitt jente

 

Anonymous poster hash: 7a076...9b7

 

 

Norske menn er tafatte? Hva med jentene/damene? Jeezes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...