Gå til innhold

Hva skjer på teoriprøven?


wha96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer på hva som skjer i detalj på teoriprøven. Skal ta den snart så er litt nysgjerrig. :) Og får man kalkulator eller noe slikt for utregningsoppgavene?

 

Flervalgsoppgaver på PC når jeg tok den, tipper det er slik overalt.

 

edit: husker ikke å ha hatt noen kalkulator.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

​Du får en prøve som består av totalt 45 spørsmål. Du har også 90 minutter på deg til rådighet, og du må ha minst 38 rette for å bestå (eller maks 7 feil).

Kalkulator dukker opp automatisk i høyre hjørnet med en gang du får spørsmål om utrekning.

Ta deg god tid og ikke stress med å bli raskest mulig ferdig med teoriprøven.

Vil også råde deg til å gå igjennom og dobbeltsjekke alle spørsmål for muligens feil.

Et lite tips: Om du skulle få et eller flere spørsmål om bilens utseende (dvs. farge på lys, refleks) som du virkelig ikke har peiling på, så ta en titt ut av vinduet.

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ler meg skakk når jeg ser på de streamingene på nettet.

Mener det står et skilt om at man blir filmet live for å unngå juks, men jeg så ikke det da jeg tok prøva.

På bakrommet sitter det 4 damer å ser på hver eneste kandidat på storskjerm.

Blir man stoppet på veg ut så er det mistenkelig oppførsel de kommer til å ta opp før de kroppsvisiterer.

 

Jeg måtte kle meg naken , bøye meg å hoste før prøven, det hadde ikke kjørelæreren sakt noe om!

Ikke sto det på informasjonen jeg fikk heller, vil anbefale å vaske seg litt før man skal ta prøva.

 

Denne tskjorten vil også kunne være til hjelp.

Anbefaler å finne en med norske skilt.

post-64596-0-82666700-1422605523_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...