Joachim_F Skrevet 26. januar 2015 Skrevet 26. januar 2015 Subnautica bytter zombiene ut med monsterfisk.SNIKTITT: Subnautica
ZweiNor Skrevet 26. januar 2015 Skrevet 26. januar 2015 Dette spillet støtter DK2, så da blir det kjøp på meg! Får mitt eksemplar av DK2 av UPS i dag, så det blir awesome!
Mr. ve Skrevet 26. januar 2015 Skrevet 26. januar 2015 Jeg hater svømmebanene i så og si alle spill.. Står over.
daniel_984 Skrevet 26. januar 2015 Skrevet 26. januar 2015 Ja, da blir den kjøpt da :-) Konseptet minner forsåvidt litt om far sky, bare mer spennende..
Scorpion88 Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Vil ikke kalle dette ett overlevelses-spill men heller eventyr/utforskings-spill. Har fulgt med på dette en stund da jeg synes dette er et veildig interressant konsept. Men akkuratt nå er det ikke så veldig mye å gjøre. Det er få vesner og animasjonene er for alt statiske. Anbefaler de som ikke har kjøpt det enda å vente litt. Siden det er slettes ikke mye å gjøre nå i den tidlige fasen av utviklingen. Endret 27. januar 2015 av Scorpion88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå