Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Koolioo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig lugubert ut, men en kan jo ikke alltid skue..... osv. www.koolioo.com/

 

Virker ikkje så billig ut, så da gir det ikkje noe mening :D

 

Et tegn på at de ER jalla:

 

kool.png

 

Får heller ikkje opp noe info under "business information"....

Mitt råd er å gi faen i denne nettbutikken.

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei,

Hyggelig å bli nevnt om ikke annet :-)

Nettsiden er helt ny og Desverre er ikke alle underpunkter ferdig lagt inn- det kommer! Så vennligst gi oss litt tid!

 

Videre kan det meldes at vi har holdt på i snart 12 år, men nettbutikk delen er nytt for oss på denne måten!

 

Vi skal prøve å være konkurranse dyktige på en del, men å være det på alt er ikke målsetningen! Dersom det er noe dere lurer på eller ønsker mer informasjon om er det bare å gi oss en lyd!

 

 

 

Mvh

Koolioo.com

Lenke til kommentar

Om dere har drevet på i 12 år så burde dere virkelig skjerpet dere.

 

Ikke publiser uferdige nettbutikker. Gå igjennom språk, avtalevilkår, funksjonalitet og lignende FØR den gjøres tilgjengelig for kunder. Det er mange som fort reagerer på småting og de kommer sannsynligvis ikke tilbake. Websiden har vært operativ siden oktober i fjor....

 

Fiks betalingsvilkårene deres.

 

Reklamasjoner må skje innen 8 dager fra fakturadato via [email protected].

Dette er feil.

 

 

Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare skal den omgående returneres i originalemballasjen med betalt returfrakt og i vesentlig samme stand og mengde. Du taper din rett til å gjøre mangelen gjeldende dersom du ikke gir melding til oss om hva slags mangel det gjelder innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Dette meldes til: [email protected]. Dersom varen er mangelfull vil du få returnert rimelige fraktutlegg. For øvrig setter kjøpsloven en ytre grense for å påberope seg en mangel.

Kjøpsloven? Mot forbrukere?

 

Ansatte som registrerer seg for å positivt omtale bedriften? Seriøst...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hei,

Takk for tilbakemeldinger på godt og vondt!

"Fifadribbler" kjenner ikke vi til hos oss, men ser poenget med at det ser litt rart ut ift reg. iløpet av samme døgn!

 

Kjøpsloven og forbukerkjøpsloven er gjeldene overfor privat/ bedriftskunder!

 

Til info så var siden "live" i midten av November 2014!

 

Beklager hvis det oppfattes som "skvip" av enkelte, men det er lov å ytre seg og engasjement er bra!

 

Så langt er det fornøyde kunder og det tar vi med oss videre!

 

Med ønske om en God Helg!

 

Mvh

Koolioo.com

Lenke til kommentar

Mellom to bedrifter eller to privatkunder er det kjøpsloven som gjelder.

Mellom en forbruker og en bedrift er det forbrukerkjøpsloven som gjelder.

 

Få orden på det og korriger vilkårene deres på siden. Det er amatørmessig. Eg vet eg er krass nå, men eg forventer faktisk såpass av noen som har vært 12 år i bransjen.

 

Når det gjelder den positive kommentaren så må dere gjerne påstå at dere ikke kjenner til den, men eg må spørre... hva får vedkommende ut av det og hva er sannsynligheten for at noen som ikke er registrert på forumet fra før oppdager spørsmålet? Vedkommende må ikke bare finne tråden, men også registrere seg på forumet for deretter å omtale dere positivt. Og når nettsiden har vært på nett siden november så er vinduet for antall kunder og sannsynligheten for at noen gidder ganske så snevert.

 

Men for all del, dere må gjerne påstå det. En del år på baken her forteller meg at når noe går som en fugl og kvitrer som en fugl, da er det en fugl og ikke noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke se at det er noe som tilsier at brukerene har noen sammenheng med hverandre.
Vi må huske at venner av butikker eller bekjente kan være litt vell engasjerte til tider og at dette dessverre kan slå negativt ut for en bedrift om forbrukerne fatter mistanke og tror at det er bedriften selv som står bak disse innleggene.
Endret av Malvado
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er noen dager siden sist nå men siden inneholder fortsatt flere mangelfulle oversettelser og lovstridige salgsbetingelser.

 

Ser fortsatt ikke så mye bedre ut. Jeg er på jakt etter sony xperia z3 og kom tilfeldigvis over denne aktøren. Sparer seksti kroner på å bestille, men ser ikke på det som verdt det for min del satt opp mot den ekstra servicen jeg har fått fra komplett/lefdal/elkjøp ifm reklamasjon gjennom flere år. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har noen flere erfaringer å dele om denne? Kom over de på prisjakt men mangelen på omtaler gjør at jeg forholder meg litt skeptisk. De har en skamgod pris på S6 og Note 4.

 

Proshop er billigere inkludert frakt. Ser ut som 

Koolioo har veldig dyr frakt.

 

Samsung Galaxy S6 SM-G920F 32GB

 

På edge, som jeg ville hatt om jeg skulle kjøpt s6, så er det langt ifra billigst.

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3026782

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

De har enda ikke gjort noen endringer i forhold til forslagene/tilbakemeldingene som er gitt her, og mtp at en av feilene faktisk er lovstridige salgsvilkår så har eg ingen problem med å anbefale folk å handle andre steder. Dette er og blir useriøst.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har noen flere erfaringer å dele om denne? Kom over de på prisjakt men mangelen på omtaler gjør at jeg forholder meg litt skeptisk. De har en skamgod pris på S6 og Note 4.

 

 

Handlet nylig hos dem. 2 stk Samsung Galaxy A7. Fikk dem etter 2 dager, fullt sporbar sending. Ingen klager hittil. Den ene telefonen sluttet å lade idag, men dette er vel noe Samsung er kjent for ( tidligere erfaring har vist det samme ). Mail sendt for 10 min siden. Synes ikke man skal kritisere noen basert på hvordan hjemmesiden ser ut. Kan jo hende at den som har laget hjemmesiden er ræva på det.

Lenke til kommentar

 

Noen som har noen flere erfaringer å dele om denne? Kom over de på prisjakt men mangelen på omtaler gjør at jeg forholder meg litt skeptisk. De har en skamgod pris på S6 og Note 4.

 

 

Handlet nylig hos dem. 2 stk Samsung Galaxy A7. Fikk dem etter 2 dager, fullt sporbar sending. Ingen klager hittil. Den ene telefonen sluttet å lade idag, men dette er vel noe Samsung er kjent for ( tidligere erfaring har vist det samme ). Mail sendt for 10 min siden. Synes ikke man skal kritisere noen basert på hvordan hjemmesiden ser ut. Kan jo hende at den som har laget hjemmesiden er ræva på det.

 

Men det bør vel kanskje være lov å gi full knusende kritikk på at salgsvilkårene de har liggende på nettsiden er stikk i strid med lovverket på flere punkter - og at de fortsatt etter 5-6 måneder ikke har gjort noe med dette?

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har noen flere erfaringer å dele om denne? Kom over de på prisjakt men mangelen på omtaler gjør at jeg forholder meg litt skeptisk. De har en skamgod pris på S6 og Note 4.

 

 

Handlet nylig hos dem. 2 stk Samsung Galaxy A7. Fikk dem etter 2 dager, fullt sporbar sending. Ingen klager hittil. Den ene telefonen sluttet å lade idag, men dette er vel noe Samsung er kjent for ( tidligere erfaring har vist det samme ). Mail sendt for 10 min siden. Synes ikke man skal kritisere noen basert på hvordan hjemmesiden ser ut. Kan jo hende at den som har laget hjemmesiden er ræva på det.

 

Men det bør vel kanskje være lov å gi full knusende kritikk på at salgsvilkårene de har liggende på nettsiden er stikk i strid med lovverket på flere punkter - og at de fortsatt etter 5-6 måneder ikke har gjort noe med dette?

 

Selvsagt, jeg er ikke uenig med deg der. Men hittil er jeg fornøyd med dem. De bør kanskje oppdatere kunnskapene sine om lover og regler, men utover det virker alt "legit". :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg skriver "aldri" brukererfaringer, men denne gangen gjør jeg et unntak. Handleopplevelsen ble såpass bra.

 

Jeg handlet nylig for første gang hos Koolioo.com. Jeg bestilte to stk kalibrerbare Lenovo Thinkvision 30-tommere til fantasipris. Fraktselskapet (TNT) klarte å knuse den ene under transporten. Koolioo sendte straks ny. Transportør rotet i tillegg med fraktpapirene og krevde et beløp av meg - Koolioo ordnet umiddelbart opp. Veldig, veldig bra!

 

Min erfaring er at Koolioo er i absolutt toppsjikt på kundeservice, og jeg kommer selvsagt til å handle der fremover. De opptrer resolutt, seriøst og kundevennlig. Håper og tror andre får like gode erfaringer.

 

PS: evt skeptikere og konspirasjonsteoretikere kan vite at jeg har overhodet ingen bindinger til selskapet, dets ansatte eller deres familie... Er heller ikke "venn" med dem på facebook. Er kun en veldig fornøyd kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...