Gå til innhold

Føle seg bra


Btbw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen ting jeg gjør for å føle meg bra. I tilfeldig rekkefølge.

 

Sykle i terreng og grusveier.

Trene styrke.

Se serie

Se film.

Spille et spill på pc eller konsoll.

En stor varm kopp med kakao.

Spise Gullbrød eller annen marsipan.

Stenge omverden ute og ikke gå ut døra.

Ligge i sofaen med et varmt teppe.

Tenke på hvor dårlig jeg var før og hvor mye bedre alt er nå.

Lese om å planlegge neste kjøp av tv,høyttalere,forsterker og andre tekniske duppeditter.

 

 

 

Noe ihvertfall...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

- Trene hardt. Liker spesielt godt å jogge. Får en stor frihetsfølelse når jeg springer lengre distanser i naturen. Liker også å kjenne at jeg blir sliten.

 

- Stable fyringsved. Bære fulle vedsekker og få bruke musklene.

 

- Høre fin musikk. Veldig allsidig musikksmak, så liker også å surfe på spotify etter nye sanger og artister.

 

- Se på fullmånen.

 

- Mimre over de gode øyeblikkene i livet.

 

- Filosofere og reflektere over livet generelt, og over framtid. Se ting fra flere perspektiv.

 

- Se en bra film.

 

- Spille spill på datamaskinen eller xbox'n.

 

- Gi/motta en klem.

 

- Kommunisere med andre mennesker.

 

- Legge meg for å sove (digg følelse når man er virkelig trøtt og later igjen øynene).

 

- Arbeide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ute på byen og traff noen nye folk, spennende! Musikk er bra ja, spesielt hvis man ikke er stresset og bare lar tankene flyte litt rundt mens musikken går. Noen som nevnte å utfordre seg selv, det liker jeg også. Slitsomt der og da men når man kommer hjem etterpå så er det herlig. Da er det ekstra kjekt med TV og musikk. Ellers kan jeg anbefale innebandy.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen eksempler på hva jeg kan gjøre for å føle meg bra er å høre på musikk, drikke en kopp kruttsvart kaffe, gå en tur i skogen/fjellet og sitte i sofaen under et pledd og se på tv etter å ha tatt en dusj etter turen

Ikke dumt det altså, fikk lyst å ta meg en fjelltur selv. Har du noen gang vært på Snøhetta? Husker jeg hadde en fin tur dit for noen år siden. Det er litt lang tur men absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

 

Noen eksempler på hva jeg kan gjøre for å føle meg bra er å høre på musikk, drikke en kopp kruttsvart kaffe, gå en tur i skogen/fjellet og sitte i sofaen under et pledd og se på tv etter å ha tatt en dusj etter turen

Ikke dumt det altså, fikk lyst å ta meg en fjelltur selv. Har du noen gang vært på Snøhetta? Husker jeg hadde en fin tur dit for noen år siden. Det er litt lang tur men absolutt verdt det.

 

Har aldri vært på Snøhetta nei. Går for det meste i nærområdet siden skog og fjell er så å si rett utenfor døra, men det høres jo i grunn spennende ut å gå på snøhetta, kanskje jeg kommer til å gjøre det en gang, hvem vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...