Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eskorte - hvordan komme igang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du tenkt på hva din potensielle fremtidige mann vil tenke om at du har vært hore? Eller vil du bare trikse ham helt og late som at du alltid har vært søt og uskyldig pike?

De fleste har damene har vel ligget med titalls menn allerede. Kanskje en ny ONS hver helg.

Like greit å formalisere det og få betalt i tillegg.

 

Anonymous poster hash: 0f4a0...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Bruker-245639

 

Vel, det er enkelt å komme i gang. Du publiserer annonser på ymse nettsider, og venter til folk kontakter deg.

 

Kan jeg spørre hva som fikk deg til å begynne å selge sex? Det virker som om flere og flere unge jenter gjør det. Er det spenningen? Pengene?

For min del er det en blanding, det er jo en drøm å få betalt for noe man liker å gjøre. Sex er jo gøy nok i seg selv, også er det jo litt spennende å møte nye mennesker og man vet hva som kommer til å skje, og kun det.

 

Dette var da i overkant naivt. Husk å snakke om erfarne eskortejenter om overgrep og vold de har blitt utsatt for. Husk også å få med deg andelen rusmisbrukere som er i bransjen.

Lenke til kommentar

Dette var da i overkant naivt. Husk å snakke om erfarne eskortejenter om overgrep og vold de har blitt utsatt for. Husk også å få med deg andelen rusmisbrukere som er i bransjen.

 

Jeg synes det er litt mer naivt å tro at sex kjøpere er onde menn som liker å pisse i egen brønn, selv om informasjon aldri skader tror jeg ikke trådstarter trenger være mye redd for sikkerheten.

 

Når det kommer til rusmisbruk tror jeg du leser tallene feil, er nok mer at rusmisbrukere blir prostituerte enn at prostituerte blir rusmisbrukere.

Lenke til kommentar

Naivt å tro at det finnes menn der ute som utnytter seg av det faktum at prostituerte vegrer seg(i stor grad) for å gå til politiet? Virkelig?

Jeg tror dette er en veldig vanlig og feil oppfatning mange har av horekunder.

Undersøkelser har vist at folk fra alle klasser og samfunslag benytter seg av dette, og det er ikke noe spesielt galt med det så lenge gledespiken selv gjør det av egen fri vilje.

Her ligger nok det største problemet dog, det er vanskelig å vite dette.

Markedet oversvømmes av østeuropeere som vet det er mye penger her i landet, og det er vanskelig å vite om det er bakmenn involvert.

Lenke til kommentar

Staten er allerede hallik. Eskortejentene må betale skatt, samtidig som staten straffeforfølger kundene deres. Og jentene tør ikke alltid gå til politiet hvis de opplever vold, for da risikerer de å bli sendt tilbake til hjemlandet og kastet ut av leiligheten. Staten er faktisk en grusom hallik, og sexkjøpsloven bryter menneskerettighetene.

 

Nå blander du begreper, å drive med eskorte vil ikke automatisk si at man selger sex. Så det du skriver om at staten er hallik blir da feil.

 

Prostituerte derimot KAN betale skatt hvis de vil, husker saken med ho ene dama som troppet opp på skattekontoret (eller hvor det var) og skulle betale skatt av knullepenger. Så vidt jeg vet så er det fortsatt få horer som tar kort. Alt i alt så tjener staten vel lite på prostitusjon, hvis noe så taper de penger.

 

Sexkjøploven derimot er jeg veldig enig i at er veldig feil. Hvis staten kunne hatt kontroll på bordeller, eller drevet dem selv, på lik linje som andre foretak så kunne vi minsket problemene rundt horer enormt. Vi hadde selvfølgelig ikke blitt kvitt heroinhorene, tviler på at et lovlig bordell vil ansette slike folk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Dette var da i overkant naivt. Husk å snakke om erfarne eskortejenter om overgrep og vold de har blitt utsatt for. Husk også å få med deg andelen rusmisbrukere som er i bransjen.

 

Jeg synes det er litt mer naivt å tro at sex kjøpere er onde menn som liker å pisse i egen brønn, selv om informasjon aldri skader tror jeg ikke trådstarter trenger være mye redd for sikkerheten.

 

Når det kommer til rusmisbruk tror jeg du leser tallene feil, er nok mer at rusmisbrukere blir prostituerte enn at prostituerte blir rusmisbrukere.

 

Det er naivt å ikke forstå at rammene rundt, og klimaet i, en situasjon der en selger sex er viden forskjellig fra en situasjon der en tar med en fremmed hjem fra byn for å ha seg.

 

Ellers så er jeg enig med deg at det er mer sansnlig at en ruser seg før en prostituerer seg. Da er spørsmålet, ville en prostituert seg om en ikke ruset seg?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...