Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortsette å være elskerinnen til en som er opptatt?


Anbefalte innlegg

For omtrent ett år siden møtte jeg en mann i jobbsammenheng og vi ble gode venner, men jeg vurderte aldri tanken på noe mer ettersom jeg visste at han allerede var i et forhold. Ettersom vår jobb inkluderer mye reising ble det også en del drikking da vi fikk fri om kveldene, noe som gjorde at han etterhvert begynte å prøve seg på meg. Han fikk meg alltid til å le, holdt ikke igjen på komplimenter og var generelt svært sjarmerende. At han var opptatt var ikke lenger i tankene mine ettersom han ikke oppførte seg slik i det hele tatt, noe som også gjorde at jeg begynte å få følelser for han. Vi begynte å ligge sammen, og utviklet et forhold som selvfølgelig måtte holdes hemmelig. I sommer sluttet vi begge i jobben og vi bor nå i forskjellige byer. Vi holder kontakten enda via snapchat/facebook men det virker som han er mest interessert i fylla og når han (selvsagt) er alene. Har nå bestemt meg for at jeg ikke vil være hans "elskerinne", da han tydligvis ikke har tenkt å gjøre det slutt og dermed får i både pose og sekk.. Forslag til hvordan jeg kan fortelle han dette på en fin måte? Og noen som har vært i lignende situasjoner og kan analysere hvordan han tenker f. eks? Er så redd jeg kommer til å angre ettersom jeg fortsatt har et lite håp om at det skal bli oss til slutt..

Jente 23


Anonymous poster hash: 8af49...d4d



Anonymous poster hash: 8af49...d4d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så mye å analysere om han stort sett kontakter deg når han er full eller alene. Du er ikke en prioritet i livet hans.

 

Siden dere ikke bor i samme by og har regelmessig kontakt syns jeg det er innenfor å sende en melding på Facebook og si at "vi har hatt det gøy sammen, men du er ute etter noe mer seriøst pga. fremtidsplaner/ønsker ikke mer kontakt pga. du vet det ikke vil føre noe sted/ønsker ikke å bidra til at han er mer utro/syns det er vanskelig å ha kontakt på denne måten og vil avslutte forholdet".

 

Det beste er nok å sende en sånn type melding, og deretter fjerne ham fra Facebooken din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du kan nå bare jatte med og hvis han tar kontakt etter det er slutt så får du bare vurdere seriøsiteten eller noe sånt... kanskje spørre om han omsider skal ta deg på en ekte date?

Sannsynligvis ser han ikke på deg som kjærestemateriell da dere hadde en litt unormal begynnelse kan du si..... hadde han hatt følelser for deg og gjort det slutt på grunn av deg så hadde det vært noe annet men det virker ikke å være tilfelle?

Lenke til kommentar

Du har nok dessverre rett i at jeg ikke er en prioritet i livet hans Juliess, og jævlig kjipt er det. Vurderer å sende en liknende melding som du siterte, men er redd han kommer til å si at jeg overreagerer med å slette han osv og foreslå at vi i så fall kan være venner. Har dere noen gang hørt om gutter som har forelsket seg i elskerinnen? Er det håp eller er det virkelig bare spenningen han er ute etter? Er rett for at det kan bli lang tid med jatting hvis jeg skal fortsette slik som nå til han evt. gjør det slutt Henrik2k, og da blir det bare enda sterkere følelser fra min side i mellomtiden :(



Anonymous poster hash: 8af49...d4d
Lenke til kommentar

Du skriver jo selv at han tydeligvis ikke er interessert i å ende ekteskapet sitt, og tar sporadisk kontakt i FYLLA og når han er ALENE (kjeder seg).

Han syns sikkert det er å overreagere, fordi selvfølgelig vil han fremdeles ha deg som venn. Han får jo oppmerksomhet når han vil ha det, litt gøy på 'si.

Hvis du ikke sletter han - er du fornøyd med å være nummer to?

 

Sett at han skiller seg. Ville du stolt på at han ikke sendte meldinger til andre i fylla når det ble dere to? Folk kan forandre seg, ja, men personlig hadde jeg hatt en uro som ikke er verdt å starte et langvarig forhold med.

Lenke til kommentar

Det bør være klart at du slettes ikke er et offer i denne situasjonen, det er kjerringa hans som er det.

Nå som du har kommet til innsikt og fornuft, og den innledende forelskelsen har lagt seg, står du ved et veiskille. Du vil at det skal være et lite håp, selv om det ikke er det.

 

Ut fra ditt innlegg kan man tolke det dit hen at du allerede har tatt valget, og at du nå søker bekreftelse.

Bekreftelsen: Den mannen er jo overhode ikke noe å samle på. Du tror vel ikke at du er den eneste han flørter med når dama ikke ser på? Er du helt sikker på at han ikke pøkar også annet roadkill?

 

Hva mener du med å fortelle det på en fin måte? Slik at han ikke blir "lei" seg eller? Når du sier: "Du Geir, nå har det seg slik at jeg ikke har mer tid å sløse på noe døfødt. Det var deilig så lenge det varte, men nå må jeg videre", tror du da at han innerst inne blir skuffet?

 

Lykke til!

Endret av Gregersen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er mye du kan skrive.. selv hater jeg utroskap.. men om du virkelig vil at det skal bli dere, så ville jeg gått for noe sånt som Juliess er inne på.

 

Det er vel ikke så mye å analysere om han stort sett kontakter deg når han er full eller alene. Du er ikke en prioritet i livet hans.

 

Siden dere ikke bor i samme by og har regelmessig kontakt syns jeg det er innenfor å sende en melding på Facebook og si at "vi har hatt det gøy sammen, men du er ute etter noe mer seriøst pga. fremtidsplaner/ønsker ikke mer kontakt pga. du vet det ikke vil føre noe sted/ønsker ikke å bidra til at han er mer utro/syns det er vanskelig å ha kontakt på denne måten og vil avslutte forholdet".

 

Det beste er nok å sende en sånn type melding, og deretter fjerne ham fra Facebooken din.

 

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! Dere har helt rett i at jeg ikke er noe offer i denne situasjonen, det er det selvfølgelig hans kjære som er, og selv om jeg kanskje er den eneste som lider av dette foreløpig er det nok lurest å trekke meg ut mens "leken er god". Ironisk nok hater jeg utroskap selv som de fleste andre gjør, og hadde selvsagt aldri begitt meg ut i dette farvannet hadde det ikke vært for at følelsene tok overhånd. Igjen, takk for svar- de kommer godt med nå som jeg har bestemt meg for å gjøre det "slutt". :(



Anonymous poster hash: 8af49...d4d
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...