Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland - Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine synspunkter: Hele laget ble generelt mye dårligere i andre omgang. Forsvaret ble mye mer usikkert såfort Lovren tok plassen til Can.

 

Mignolet: Har blitt satt på få prøver. Gjorde det greit i feltarbeid, for en gangs skyld. Ingen skjønner hva han driver med på Johnson sitt skudd i tverra.

Can: God i første omgang som stopper. God i andre omgang som SOM/ving/hengende spiss/det han spilte.

Skrtel: God kontroll i første omgang. Ble mye mer skummelt når Lovren kom inn. De funker ikke sammen.

Sakho: God kontroll på det meste. Ser klumsete ut som vanlig, men kanskje vår beste stopper denne kampen, imo.

Henderson: Veldig bra kamp, begge veier.

Lucas: Spilleren jeg ønsker meg langt vekk fra klubben for noen måneder siden begynner jeg å like igjen. Han gjør jobben sin (ryddegutt) veldig bra denne kampen. Ingen store blundere å snakke om.

Markovic: MOTM. Veldig god offensiv i dag. Begynner å få selvtillit igjen. Også mye bra defensiv jobbing.

Moreno: Helt usynlig for min del. Noen løp her og der. Kan ikke tro Moreno hadde mange pasninger denne kampen.

Gerrard: Syns han gjorde en god kamp. Mange løp, gode pasninger (selv om det var noen rare feilpasninger her og der).

Coutinho: En av hans svakere kamper den siste tiden. Får ikke til mye, unødvendig gult kort, alle skudd går minst 1,5m utenfor. Bommer på en åpenbar sjanse han kunne trillet i mål.

Borini: Jobber, jobber, jobber og jobber. Arbeidsjern av Henderson kaliber. Han bør kanskje slutte å takle...

 

Lovren: Gjorde forsvaret shaky. Hadde et par fine taklinger, og et par stygge (gult kort-taklingen...). Håper Can får stopperplassen i neste kamp og.

Balotelli: Syns han gjorde mye bra, denne kampen faktisk. Synd at gressmatta er helt elendig og han skir når han kommer 1v1. Håper fortsatt vi starter Sterling (evt. Borini) neste runde. Med mindre det skulle skje et under, og Sturridge blir klar. Da vil jeg se Balo+Studge.

Lenke til kommentar
Coutinho: En av hans svakere kamper den siste tiden. Får ikke til mye, unødvendig gult kort, alle skudd går minst 1,5m utenfor. Bommer på en åpenbar sjanse han kunne trillet i mål.

Borini: Jobber, jobber, jobber og jobber. Arbeidsjern av Henderson kaliber. Han bør kanskje slutte å takle...

 

 

Coutinho var jo vår kreative kraft i første omgang, i tillegg han jobber knallhardt. Gerrard så jo helt lost ut til tider fordi Coutinho var over alt og tok kontroll over spillet. Borini var håpløs, selv om han skal ha at han løper mye. Fyren har jo ikke ballkontroll. Utrolig svakt av en PL-spiss å ikke klare å score på åpent mål, selv om det var vanskelig vinkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Coutinho: En av hans svakere kamper den siste tiden. Får ikke til mye, unødvendig gult kort, alle skudd går minst 1,5m utenfor. Bommer på en åpenbar sjanse han kunne trillet i mål.

 

Borini: Jobber, jobber, jobber og jobber. Arbeidsjern av Henderson kaliber. Han bør kanskje slutte å takle...

 

Borini var håpløs, selv om han skal ha at han løper mye. Fyren har jo ikke ballkontroll. Utrolig svakt av en PL-spiss å ikke klare å score på åpent mål, selv om det var vanskelig vinkel.

Enig

Gått lei borini,han har fått nok sjanser egentlig. Liverpool får ikke noe igjen for de. Kommer til sjanser,men einer ikke å sette noen av de. Sist nå mot Leicester, fikk ballen innen 16 meteren,skøt langt langt over. Selg han unna.

Lenke til kommentar

 

Coutinho: En av hans svakere kamper den siste tiden. Får ikke til mye, unødvendig gult kort, alle skudd går minst 1,5m utenfor. Bommer på en åpenbar sjanse han kunne trillet i mål.

Borini: Jobber, jobber, jobber og jobber. Arbeidsjern av Henderson kaliber. Han bør kanskje slutte å takle...

 

 

Coutinho var jo vår kreative kraft i første omgang, i tillegg han jobber knallhardt. Gerrard så jo helt lost ut til tider fordi Coutinho var over alt og tok kontroll over spillet. Borini var håpløs, selv om han skal ha at han løper mye. Fyren har jo ikke ballkontroll. Utrolig svakt av en PL-spiss å ikke klare å score på åpent mål, selv om det var vanskelig vinkel.

 

 

Enig i at jeg var streng med Coutinho når jeg leser på nytt. Men syns likevel han fikk til mindre i dag enn tidligere kamper i 3-4-3. Savner nok Sterling og Lallana. Hadde jeg satt tall-karakterer på spillerne hadde Coutinho vært blant de med høyest karakter. Ser at jeg skrev de tingene som var negativt med hans kamp, fordi de positive er så åpenbare. Han er kanskje vår beste spiller atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...