Gå til innhold

Stolt av din iphone?


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

 

Du virker jo være godt skolert, ha en spennende jobb. Hva er det som trigger apple hatet ditt så mye at du har en innleggshistorikk som roper "Apple" hater? Ikke ta spørsmålet så tungt, det er ikke ment så veldig hardt. Det kan jo hende du gjør det fordi det er morro å se reaksjonene?

Uansett, synes du det er nok at en observatør kontrollerer alle disse fabrikkene? Må de ikke flere titalls til, og hundrevis av besøk i året. Har du observert dårlige Apple produsenter selv, eller tar du alt i dokumentaren for god fisk? De vinkler jo storyen så godt de kan for å passe deres mål.

Hva med underleverandører av råvarer. vet du om fabrikkene du besøker har benyttet råvarer som kommer fra slike livsfarlige forhold?

 

Det jeg synes er mest påfallende er at apple-elskerne aldri svarer på direkte spørsmål, men i stedet kommer med personkarakteristikker og forsøker å "stille folk til veggs" for å ha uttalt seg "feil" om apple-produkter.

 

Det er ikke innleggshistorikken min som er saken, det er fanatismen til apple-elskerne som gjør at en apple-tråd blir en 900 innleggs krangel, mens de fleste andre tråder blir en relativt kort og saklig diskusjon, om ikke noen da nevner apple da. For det er jo selvsagt ikke stuerent å nevne for eksempel iphone 6+ i en tråd som handler om en ny Note-modell, for de er vel ikke naturlige konkurrenter... Det blir jo like usaklig som å nevne VW Passat i en test av Ford Mondeo, eller som å nevne 1. verdenskrig i en artikkel om 2. verdenskrig...

 

Hva er annerledes med hva du gjør? Du stigmatiserer jo så det holder, men du ønsker ikke å bli stigmatisert selv? God dag mann økseskaft!

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Hvis ikke du vil ta til deg noe selvkritikk for hvordan du har opptrådt i denne tråden, så er det dessverre ikke noe mer å si. Jeg er uinteressert i jobbe så hardt for å komme innenfor skylappene til folk som bare har lyst til å skape krangling for så å skylde på de andre.

 

Melder meg ut nå.

Lenke til kommentar

 

 

Det jeg synes er mest påfallende er at apple-elskerne aldri svarer på direkte spørsmål, men i stedet kommer med personkarakteristikker og forsøker å "stille folk til veggs" for å ha uttalt seg "feil" om apple-produkter.

 

 

Er ikke helt enig i det du skriver her, for er det noen som hele tiden må forklare hvorfor de bruker et visst merke/OS så er det da jammen Apple-brukerene.

 

De synes det er bra med den sømløse samkjøringen med iCloud (om en har flere Apple produkter), det er enkelt å bruke etc., men det må forsvares til enhver tid hvorfor de liker det.

 

I tillegg så er det mange som har et "hat" til det merket, fordi det er et mer låst OS etc., og benytter enhver anledning til å fremme det synspunktet.

 

Er dette noe som fremmer gode diskusjoner?

 

At vi alle har forskjellig smak, behov og synspunkter er det ingen som har noen problemer med, det er måten det blir gjort på som er kritikkverdig.

Og som jeg har skrevet tidligere, dette forekommer fra både Android og Apple brukerene, så det er ingen som er noe bedre enn andre her.

 

Selv bruker jeg begge deler, og det er flere positive og negative sider med begge deler etter min mening, så får det være opptil enhver å velge hva en selv liker best og har minst ulemper.

MEN det kan vel ikke være nødvendig å "disse" alt annet enn det en selv benytter av den grunn......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er vel trådstarter åpenbart opptatt etter krangling når man lager slike tråder, men la gå.

 

De fleste store selskaper som arbeider for Apple, Samsung, HTC osv i kina har veldig like arbeidsvilkår.

Det er ikke Apple som er den stygge ulven her, men ledelsen i fabrikkene.

 

Trådstarter virker jo som en liten trollunge, som vil fremprovesere folk som bruker Apple produkter, pga han ikke liker produktene selv.

 

Hilsen en stolt eier av både Apple, Samsung og Microsoft produkter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er vel trådstarter åpenbart opptatt etter krangling når man lager slike tråder, men la gå.

 

De fleste store selskaper som arbeider for Apple, Samsung, HTC osv i kina har veldig like arbeidsvilkår.

Det er ikke Apple som er den stygge ulven her, men ledelsen i fabrikkene.

 

Trådstarter virker jo som en liten trollunge, som vil fremprovesere folk som bruker Apple produkter, pga han ikke liker produktene selv.

 

Hilsen en stolt eier av både Apple, Samsung og Microsoft produkter.

 

Dette er bare tull du selv finner på. Du har åpenbart ikke sett dette med egne øyne.

 

Din karakteristikk av meg kunne du ha erstattet med saklig argumentasjon. Du valgte i stedet å ty til personkarakteristikk.

Lenke til kommentar

I tillegg så er det mange som har et "hat" til det merket, fordi det er et mer låst OS etc., og benytter enhver anledning til å fremme det synspunktet.

 

Er dette noe som fremmer gode diskusjoner?

 

Så problemet er ikke at noen diskuterer hvorvidt et system er mer låst enn et annet men at du og enkelte andre har bestemt at bestemte personer er apple-hatere og derfor bør få munnkurv?

Lenke til kommentar

Hvis ikke du vil ta til deg noe selvkritikk for hvordan du har opptrådt i denne tråden, så er det dessverre ikke noe mer å si. Jeg er uinteressert i jobbe så hardt for å komme innenfor skylappene til folk som bare har lyst til å skape krangling for så å skylde på de andre.

 

Melder meg ut nå.

 

Beklager at jeg ikke påtar meg den rollen jeg har fått tildelt av toppsjefene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...