Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Strippestang


Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke lengre enn til Got Talent showene for å finne det! ;)

 

 

 

 

Men til topic, har dessverre ingen konkrete tips til stenger å anbefale, men du får tak i de som er skrueløse og sammenleggbare, men de er mer til å bare danse rundt å holde fast i. Om det er skikkelig sving og herjing i stanga så anbefaler jeg å få tak i noe som virkelig skrus fast både oppe og nede med skikkelige fester.

 

Det finnes PoleDancing kurs/firmaer i Oslo om jeg ikke husker feil, hva med å kontakte en av dem og høre hva de anbefaler?

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte strippestang til kjerringa i fjor. Fikk meg en ørefik, og stanga står fremdeles i garasjen..

Vel, da vet vi hvem som har buksene i forholdet.

 

Jeg fortsetter letinga etter strippestang som skruer fast i gulv og tak. Ikke at jeg skal ha noe på over 120 kilo der, men ja.

 

Bare høre med et mekanisk verksted om de kan lage en. Rør i 40 mm tykkelse kanskje?

Pluss festering oppe og nede med 5 hull rundt som deretter sveises fast i røret.

Lenke til kommentar

 

 

Bare høre med et mekanisk verksted om de kan lage en. Rør i 40 mm tykkelse kanskje?

 

 

Pluss festering oppe og nede med 5 hull rundt som deretter sveises fast i røret.

 

Du vil nok ha en litt bedre finish som passer til formålet på stanga ville jeg tro.

 

Bare og svinge ned fra mek-verkstedet til en plass som driver med forkromming det ;)

 

Flere grunner til forkromming enn finnish forøvrig, får urinveisinfeksjon av å gni seg mot ubehandlet stål. :whistle:

 

Søkt på ebay?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ville definitivt kontaktet noen av de selskapene som driver med poledance og hørt der... en hel stang som festes med skruer opp og nede er nok å anbefale.

De sammenleggbare som selges i sexbutikker, ville jeg vært veldig forsiktig med, dersom man skal noe mer enn å holde seg fast i den, sammtidig som man går rundt den.

 

Skal man klatre og svinge seg i stangen, er det liksom litt ergelig om den løsner og man får hele greia i hodet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...