Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Hvilken bil? 1999 Saab 9-5 Estate 2.0t

Hvor gammel er du? Er 29 år

Hvor har du fått pengene til bilen? Lån og egenkapital

 

Specs til bilen:

Egenvekt (kg) 1605

Totalvekt (kg) 2150

Maks tillatt h.vekt (kg) 1800

Tankvolum (liter) 75

Drivstoff Bensin 98 blyfri

Antall gir 4a

Effekt 215hk (Steg en fra Speedparts)

Utstyr: Automat, Cruise, El sete m/3 prog/autklima,stereo 7høyt 150w,el speil,el vinduer,varme seter, skinn, trepanel,tåkelys,abs,airbag,osv,osv...

 

676226_4_full.jpg

 

676226_1_full.jpg

Endret av tranceman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir 19 i Juli, Har en Sølvfarga VW Golf III TDK 1.9L 92mod, 75HK, Senket, Sota ruter, Alu. felger (Rival VE, 15''- 195-50). 2x6.5''Boss, 2x4''Boss, 10''MGR, 4 kanals 640W Blaupunkt forst.erker og Pioneer Spiller.. noe Neon inne i blien,men blir også under etterhvert.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har oppdatert denne på en stund...

 

Kjører nå en Vw Corrado G60. Enn så lenge orginal motor, montert kon-filter og varmeskjold bare. Dvs 1.8 liter, kompressor, 160hk og 220nm. Porting av kompressor, chip, dyser, frontmontert ic, bensintrykksregulator og mindre ladehjul kommer. Får se hvor lang tid det tar. Stereoen ble dyrere enn forventet.. Og etter at den ble montert, MÅ jeg kjøpe alarm..

 

Akkurat fått inn stereoen i den, 2stk Cadence Beast 12", Focal K2Power foran, Access bak og en schvær Cadence ZRS forsterker. 1.2f Kondis fra Cadence og ekstra batteri hører med. Ble kjempefornøyd.

 

Det blir også noe lettere styling på den, som emblemfri vr6 grill, panserlist, kanskje annen front og skjørt.

 

Skal se om jeg får slengt opp et bilde noe senere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...