Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Honda CBR600F 2002 mod. med 34 hester. Fordi jeg er bare snart 18. Pengene er lånt, og siden jeg ikke er gammel nok måtte pappa ta opp lånet. Men det er jeg som betaler det.

 

Så nå venter jeg bare på våren, står først på venteliste for å få kjøretime på MC :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

26 år her, kjører firmabil som for tiden er en 2003 modell Astra stv. 1.6:

gallery_main2.jpg

Bilen på bildet har litt fetere spoiler foran, ellers er den helt lik.

 

Siden det er en leaset bil som jeg bytter inn om to år (bytter firmabil hvert tredje år) så er den 100% original. Neste gang skal jeg nok ha en litt dyrere bil, men valgte Astra til under kr. 200.000,- denne gangen for å spare skatt og ha litt bedre råd, jeg kan velge hvilken som helst bil opptil kr. 250.000,-

Lenke til kommentar

Hadde denne fra 94 til 2002.

Yamaha DT50R m/18HK (Teoretisk) Solgte den da motorfestene begynte å sprekke.

 

Og har nå denne (ikke akkurat den, men helt lik bortsett fra den saken foran soltaket, og at min har vindusviskeren liggende den andre veien)

En råtass av en '91 Citroën BX14TE med hele 74HK! Jaja...Den er i det minste billig i drift, billig i forsikring og sinnsykt god å kjøre!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken bil?

Golf1 GTI 83

Specs til bilen

senket 40mm, 195 på 15", 112 originale virile hester

Bilde er flott

næh!

Hvor gammel er du

26

hvor har du fått pengene til bilen

Fant de i lomma (1500,-)

Fiksa`n for 15k etterpå...

 

Hvilken bil?

Audi A6 avant 96

Specs til bilen

125hk 1,8l stasjonsvogn (blir pappa denne måneden hvis terminen er rett :thumbup: )

Bilde er flott

i know!

Hvor gammel er du

26

hvor har du fått pengene til bilen

Sr-Bank

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Putrer rundt i en 96 Hyundai accent 1,3L med 84hk. Egentlig en litt morsom turtallsmotor i den. (hørselvern anbefales )  :scared:

 

Sikler på en 2000-2001 MR2, og har spart opp nok penger alt. Må bare bestemme meg om jeg skal ha den eller kjøpe større leilighet.

Hehey, du går de samme gradene som meg hvis du kjøper deg MR2 :) Jeg hadde frem til i fjor vår en Accent 99 mod, og byttet den inn i en MR2 - 2000 mod. Et bytte jeg forøvrig kan anbefale på det sterkeste :D

 

BTW. Du trenger ikke større leilighet hvis du får deg en MR2, da er du ute og kjører døgnet rundt uansett :cool: hehe.

Lenke til kommentar
Jeg har en Audi A4 Avant. 1.8T Sølvgrå med sort skinninteriør. Porsche Cup felger. Har chippet den og byttet eksosanlegg. Byttet bremser. Går og drømmer om en RS2, men det blir vel for dyrt... :no:

Du får RS2'ene for 160-170 000 nå uten baksete (feks 92.mod). Mener å huske at denne avgiften forsvinner når bilen er over 10 år. Selve baksetene får du for 10 000 over hos søtabror og nytt vognkort 400,- Du vil (spørs hvilken modell) kunne få over 150 000 for en 95/96/96 mod A4 TQ ++! Drømmen kan fort bli virkelighet! :yes:

Forsikring dogh* kan ikke noen tall i hodet, men blir fort dyrt med 315hk osv.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...