Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det der som peker på at jeg lyver?

Jeg vil Krever at (Slednecks) ta bildene di bilen supra og legg her bevis.

IKKE hente fra internett... skjønner (Slednecks)?

hvis du har ikke foto spør din venne eller andre som kan ta bilde på din Supra så bilde legg her...! Eller si at #"jeg bare tull"# ferdig med det?

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

Om det er så big deal med den der supraen så kan dere sjekke hva mannen har skrevet tidligere...

 

Selv om det bildet ikke sier noe om bilen hans, så kunne det tenkes at det var et illustrasjonsfoto av en liknende modell.

 

Om jeg skal ramse opp det som kan knytte bilen på bildet til ham, så var bilen på nederlandske skilter, han har skrytepostet 260 km/t på autobanen som ligger i tyskland (landet man må kjøre gjennom fra nederland for å komme til norge). Det at han sier at den er bruktimportert stemmer jo med at skiltene var fra NL.

 

Men jeg sier ikke at jeg tror ham... he he.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+981234789
supra er jo ikke en serlig spessiel bil ..

ble bare drømme ubjekt for utrolig mange fjortisser etter den var med i "The fast and the furius"

er flere her på forumet som har Supra ..

trodde supran var nesten umulig og forsikre i norge.

har bare sett 1 tror jeg og det var med rødeskilter.

 

inkjøpspris må jo vere gigantisk etter avgifter,

og for ikke å snakke om foriskring.

 

er en veldig dyr bil å eie.

Lenke til kommentar

trodde supran var nesten umulig og forsikre i norge.

har bare sett 1 tror jeg og det var med rødeskilter.

 

inkjøpspris må jo vere gigantisk etter avgifter,

og for ikke å snakke om foriskring.

 

er en veldig dyr bil å eie.

her er det viktig å presisere hvilken årgang man prater om. Man får mk3 (fram til 93 ca) koster rundt 100.000 brukt i norge, det er faktisk mange til salgs også.

 

Mk4 (kjent fra f&f) koster vel rundt 400.000 ferdig registrert på hvite skilter i Norge. Det er skyline (r32, r33, r34) som er vanskelige å registrere i Norge.

 

btw så finnes det flere rx7, rx8, supra, skyline, nsx og lignende bare i trondheimsområdet. På landsbasis finnes det atskillig flere

Lenke til kommentar

Til info. På en mann, 25år koster det ca6000 i året med 40% bonus, full kasko og 16000 km kjørelengde. Bilen jeg snakker om er Mazda RX7 mk3.

 

Disse bilene er det veldig få av, da gjør det ingenting at det er super-sportsbiler eller hva dere vil kalle dem. Det er ingen forsikringsstatistikk på de, og derfor veldig billig forsikring.

Lenke til kommentar

Hei!!

 

Er selv bare 15 år, men jeg var med pappa og henta vår nye bruktbil, en strøken svart 83-modell Jaguar XJ6 Van Den Plas :yes::thumbs:

 

Bilen har TT rustfritt effektanlegg og PlusFlow Torque kit (50 HK ekstra og masse dreiemoment!!). Den har også koni støtdempere, og Alpine/DLS/Pioneer stereoanlegg til rundt 18000 kroner :)

Motoren er en 4,2Liters V6 som nå gir cirka 255 HK :dribble:

Jaguaren på panseret manglet, så den bestilte vi og satt på i dag!!

 

jag1.jpg

 

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil, noe jeg kan, men jeg tror hvertfall at det ikke er så vanskelig å registrere en 1,3 liters bil hvis den ikke kommer med 250hk...

(prater da altså om rx7, veit ikke hvor mange hk den har ut fra fabrikken men hvertfall)

Det er hester, motorvolume, tyveri og trafikkulykker, blant annet som gjør at en bil blir dyr å forsikre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...