Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18 år, har ikke lappen, tentamen på mandag og oppkjøring bestillt, har desverre ikke bil....enda:

 

Bestefar spurte om jeg ville kjøpe hans for 1 kr. Joa det går nok så da har jeg bil:

 

Volvo 340 DL 1.4L 75hk 1986 rusten og stygg (tror filler meg at det er den styggeste bilen noen gang designa)

 

ja åsså er jeg medeiger i en russebil: VW Transporter 1987

Lenke til kommentar

Er 23, har to biler for øyeblikket..

 

Til daglig bruk har jeg en '90 Volvo 240 230F, senket og med

skinn-interiør og AC. Driver å bygger en mini-itx basert pc til å fylle hanskerommet

med og da blir det 7" touch-screen, dvd, gps og masse snacks..

 

240'n

 

Til "fin-kjøring" har jeg en '76 Chrysler Cordoba som jeg driver å bytter girkasse på for øyeblikket.. 360 V8, trimmet ca 300 ++ HK

 

Cordoba'n

 

Interiøret er utrolig kult, tykt svart kuskinn med "chesterfield-look" og alt elektrisk selvsagt

 

 

Pengene? Alt betalt kontant. (og ja jeg har tjent dem selv..)

Lenke til kommentar
Tenker bil, er stadig og kikker, men gidder ikke kjøpe bil før til sommern. Regner med å bruke alt fra 30k til 70k, avhengig av hvilken bil jeg forelsker meg i. Det må jo så klart stå i stil til prisen. Akkurat for øyeblikket har jeg en greie for Calibra 16V.

jeg råder deg, IKKE kjøp deg en Opel calibra!

Det er sp mye problemer med de, og det er abselutt ingen sportsbil. Heller en bil som har et (stygt) og muligens antydninger til sport...

 

Bare skjekk her, hva damee syns om Opel calibra...

Nå har jeg en greie for utseendet til calene. Du ekke den første som har sagt at det er mye å skru på, så det suger egentlig litt. Blir neppe billig å forsikre 150 gamp når man er 18 heller. Men, men. Vi kikker rundt :)

 

bfisk

Lenke til kommentar

Er 20, har en Opel Vectra 2.0i 8v 4X4. Grombil på vinteren (4x4) og ligger helt villt på sommeren (4x4 pluss KONI senkesett) + effektannlegg og K&N Filter. mm, god lyd :) eneste som er dritt er... Opel har record på RUST! ... men men, nettop byttet kanaler og hjulbuer, så det holder vel ett par år til..

Lenke til kommentar

har leika med den på vinteren jeg og på en stor parkeringsplas. mamma og pappa var i syden og jeg aleine hjemme. I år skal de i syden igjen og denne gangen i 14 dager og jeg har lappen :)

 

Nå har ikke jeg kjørt andre biler på samme måten som justyen men jeg tror den skal ligge bra på veien. sommeren som ventern

 

måtte bare si litt mer...

 

På parkeringsplassen kom jeg i ca 60 det var 20 cm snø og jeg brekka så vi (en til i bilen) sklei vannrett bortover og snøen fossa over så vi så ikke ut av vinduene en gang. fy f som jeg gleder meg til de skal reise.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

BMW525tdsAT.jpg

 

Er 33 år og har akkurat nå en '98 BMW 525tdsA Touring.

 

En "typisk" E39 m/M51-motor m/143 HK, 280nM. Single turbo m/ Intercooler.

M-understell , 40mm senka og luftfjæring. 5-trinns Automatkasse.

Breyton 18" m/235/40-18" ruller rundt om. Xenon-lys, Regnsensor. BMW HiFi-system, 6 AIR-bags,

Cruisecontroll, Automatisk Digital Klimakontroll , 2 veis justerbart ratt , Kupèfilter , Pollenfilter og Kullfilter. Multifunksjonsratt , Store OBC, 5-veis justerbare Sportsseter, Antispinn, Stabilitetssystem , Ventilerte siver foran/bak. 11-punkts hjuloppheng bak .... på hver side. Liggende støtdempere. Elbakluke, elvindu i bakluke , el-vinduer foran/bak. El-speil. El-oppvarmede speil, TakRails, ShadowLine, Tåkelys, ..... nei nå gidder jeg ikke ramse opp mer.

 

Penger til bilen? Cash! Jobb i Nordsjøen.

 

Hvorfor stasjonsvogn?

Kone & 2 barn!

Lenke til kommentar

mymr2.jpg

 

Toyota MR2, 2000 mod. Ikke gjort noe med, liker'n akkurat sånn han er :)

 

Er 29 år

 

Jobba hardt og tatt opp lån ;)

 

 

Har nå rukket og blitt 31, giftet meg og en liten junior webknight er på vei, har derfor solgt bilen i våres. Så snart stasjonsvogna er kjøpt kommer jeg tilbake med en ny post ;)

Endret av WebKnight
Lenke til kommentar

Er 35 år gammel.

 

Kjører en 1999 Golf Gti 1.8t. Chip, eksos og filter gir ca 200 hk, 320nm. :devil:

Ellers er den senket 40mm med KW V2, Audi TT bremser, 18" felger og litt diskret styling. :cool:

Nå på vinteren bruker jeg 17" felger :xmas:

 

Bilen er betalt med cash, opptjent i Natostyrken i Bosnia 1996-97.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...