Gå til innhold

Julegave til dama? HJELP !


Arooon

Anbefalte innlegg

Hei folkens ! Trenger seriøst hjelp ! Har utsett juleshoppingen en stund nå, men nå må jeg snart komme i gang ! Trenger som sagt julegave tips. Jeg er 20 og dama er 18, vi har vert sammen i litt over et halvt år, og jeg har ikke snøring på hva jeg skal kjøpe til henne. Har lyst til å gi noe spesielt, for jeg vet at hun har planer om å gi meg en ganske spesiell gave., og jeg er veldig glad i henne.

Så noen gode forslag? ALT hjelper ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nesten fortelle oss litt om hva hun har og ikke har, hva hun driver med og ikke driver med og hva hun liker....

Hmmm... Hun driver egentlig ikke med så mye aktiviteter. Hun har det meste hun trenger. Ho sa noe om at hun ville ha klær. Men syns det blir litt risikabelt å kjøpe, for jenter er vell ganske så nøye på klær. Hun liker godt smykker, armbånd, klokker og slikt. Men hun har så mange fra før. Hun har litt dårlig selvtillit, selv om hun er en veldig pen og grei jente, så kanskje noe som gir henne selvtillit? Men vet ikke akkurat hva

 

 

 

http://www.chanti.no/P-Former-Hjerter-Halskjeder#Knust_hjerte_i_soelv|431100157502

 

Kunne dette ha vært noe? :) Kanskje ikke dyreste gaven, men symboliserer mye følelser!

Husk at leveringstiden på disse hjertene er ca. 2 uker. Så du må handle i dag hvis du skal få de før jul!

Hun har allerede kjøpt meg noe lignende, så blir nok litt for likt dessverre. Men det var en god ide.

Lenke til kommentar

Jeg har hat mye suksess med konsertbilleter,show osv. Riktig nok så har jeg ikke alltid dratt selv siden jeg og hun jeg var sammen med hadde forferdelig forskjellig musikk smak så jeg kjøpte 2 billetter til hun og en hun ville ha med. Men også kjøpt billetter til standup show og andre type show. Riktig nok blir det ikke en gave hun kan nyte med en gang men det er et løfte om noe gøy.

 

( PS: behold billettene selv om det er lenge til konsert/show om det skulle gå i dass med deg og frue, man vet jo aldri. Gi henne en kopi av gaven eller skriv et "brev" hvor du forteller om gaven )

 

og det er utrolig sjeldent dette koster mer en 7-800 kr.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...