Gå til innhold

Var det hele bare et mindreverdighets kompleks ?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Multikultur og kulturell marxisme er ødeleggende.

Du velger å sitte på gjerdet til vi har en "stat i staten" og sharia-lov. Jeg satte Breivik og Mandela opp mot hverandre, begge brukte terror. At du valgte å utelate Mandela fra den sammenligningen vitner om ditt politiske ståsted og agenda.

Endret av Dr. Pierce
Lenke til kommentar

Multikultur og kulturell marxisme er ødeleggende.

Du velger å sitte på gjerdet til vi har en "stat i staten" og sharia-lov. Jeg satte Breivik og Mandela opp mot hverandre, begge brukte terror. At du valgte å utelate Mandela fra den sammenligningen vitner om ditt politiske ståsted og agenda.

Ta det nå rolig. Du og jeg er nok politisk nærmere hverandre en de fleste andre på dette forum.

Jeg vet at det flerkulturelle samfunn er et luftslott for de politisk korrekte. På sikt vil det ødelegge det samfunn vi har skapt. Det vet de fleste som har litt bevegelse i topplokket.

Jeg har aldri støttet Mandela. Han var en terrorist på lik linje med ABB. ABB kjemper for det han tror på, det samme gjorde Mandela. Men jeg vil aldri støtte drap på politiske fiender som AUF. Selv om AUF står for en politikk som på sikt kan være ødeleggende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK, greit å høre at det er fortsatt noen med bondevettet intakt.

Flere av de såkalte barna hadde allerede politiske verv, politikken de fører er ikke uskyldig. Den har ført til at Sverige er nr 2 på voldtektstoppen i verden, kun slått av Lesotho.

Vi overlever ikke dette hvis vi skal vente på "mer demokrati og åpenhet".

Jeg forsvarer ikke drap på noen, hvis det ikke blir gjort i selvforsvar...

Lenke til kommentar

Jeg synes fokuset på det politiske i Utøya-saken har vært overdrevet. ABB er først og fremst en taper som søkte hevn. Han er ikke en politisk skikkelse. Hans såkalte agenda er vikarierende. Vi velger kanskje å konsentrere oss om disse tingene og se på saken som et ekstremistproblem fordi det gir oss en unnskyldning til å overse noen ubehagelige sannheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK, greit å høre at det er fortsatt noen med bondevettet intakt.

Flere av de såkalte barna hadde allerede politiske verv, politikken de fører er ikke uskyldig. Den har ført til at Sverige er nr 2 på voldtektstoppen i verden, kun slått av Lesotho.

Vi overlever ikke dette hvis vi skal vente på "mer demokrati og åpenhet".

Jeg forsvarer ikke drap på noen, hvis det ikke blir gjort i selvforsvar...

Det er svært mange her i Norge som er i mot det flerkulturelle samfunn. Fordi man innerst inne vet at det på sikt ikke vil fungere. Men det er svært vanskelig og få til en seriøs diskusjon rundt dette. Se bare på kommentaren til meg over ditt innlegg. Der ser vi hvordan de uvitende opererer.

 

AUF er en sekt som dyrker en ideologi de fleste burde tatt avstand til. AUF er en gjeng naive unge mennesker som er systematisk hjernevasket til og tro på et samfunn som vil ødelegge det andre har bygget opp over mange år. Men selv om jeg tar sterk avstand til AUF, så vil jeg aldri støtte drap på politiske motstandere eller annen vold. Vi skal ha demokratiske prosesser i den politiske kampen, ikke vold.

Lenke til kommentar

Jeg synes fokuset på det politiske i Utøya-saken har vært overdrevet. ABB er først og fremst en taper som søkte hevn. Han er ikke en politisk skikkelse. Hans såkalte agenda er vikarierende. Vi velger kanskje å konsentrere oss om disse tingene og se på saken som et ekstremistproblem fordi det gir oss en unnskyldning til å overse noen ubehagelige sannheter.

 

 

Jeg forsvarer ikke drap på noen, hvis det ikke blir gjort i selvforsvar...

Hva legger du i "selvforsvar"?

 

Overlevelse.

Lenke til kommentar

Jeg synes fokuset på det politiske i Utøya-saken har vært overdrevet. ABB er først og fremst en taper som søkte hevn. Han er ikke en politisk skikkelse. Hans såkalte agenda er vikarierende. Vi velger kanskje å konsentrere oss om disse tingene og se på saken som et ekstremistproblem fordi det gir oss en unnskyldning til å overse noen ubehagelige sannheter.

ABB er en politisk skikkelse og ingen taper. Han er en drapsmann som tyr til drap for og fremme sitt politiske syn. Dette har vi sett mange som har gjort. Mandela er nevnt i tråden. Han drepte for sitt syn, men det ble akseptert. Fordi det var politisk korrekt. Det dummete vi kan gjøre er og undervurdere mennesker som ABB. De skal tas alvorlig. Om ikke vil vi stå uforberedt. Debatten må tas på alvor.

Lenke til kommentar

Det er svært mange her i Norge som er i mot det flerkulturelle samfunn.

Det er svært mange her i landet som er misfornøyd med ganske mye forskjellig, men det er en misforståelse å tro en selv sitter med definisjonsmakten over hva "norsk kultur" er for noe. (For det er vel det du foretrekker fremfor det flerkulturelle samfunn?)

 

For meg er påhengsmotorer, plastposeavgifter og lukkede asylmottak ikke noe spesielt å rope hurra for, men andre vil være uenige med meg der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...