Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hadde dere sex siste gang ;)? Alder, kjønn

hermosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Var vel 3-4 uker siden. Mann 24. Har hatt over gjennomsnittet antall sexpartnere, men har aldri hatt kjæreste. Vet ikke hvorfor det er vanskelig for meg å få meg kjæreste. Har ikke problemer med å snakke med jenter.

Anonymous poster hash: cd659...3dc

Dette lurer mange mange andre gutter også på... :)

Endret av Calippus
Skrevet

Meh periode.

Syke gutter som våkner om natta og ødelegger for mor og far, og når vi endelig får tid til oss selv så dukker tante rød opp på besøk.

Blowjob / manual arbeid er greit nok men man går litt lei av det for å være ærlig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har holdt på med en jente i noen måneder nå. Vi ser hverandre noen ganger i uken.. nå er det 4 dager siden sist. Gleder meg til i kveld. :D

Er forresten i midten av 20-årene.

Endret av Magiii
Skrevet (endret)

Tja, eeeeh, hvor lenge siden er det nå da, 1-2 måneder vel? Hun har ingen lyst til noe som helst... Går som regel 1-2 måneder mellom hver gang -.-

Mann,29 btw edit

Endret av Znaky
Gjest Bruker-182691
Skrevet

Er det normalt å være i et forhold og godta at man ikke har sex oftere enn 5-10 ganger i året?

Det er det verste jeg har hørt.

Skrevet

Er det normalt å være i et forhold og godta at man ikke har sex oftere enn 5-10 ganger i året?

Det er det verste jeg har hørt.

Det hadde iallfall ikke JEG godtatt. Har full forståelse for at noen i et slikt forhold fant seg noe annet på si'.

• Opprett ny...