Gå til innhold

Dette Counter-Strike-trikset skapte oppstyr på Dreamhack


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-182691

Denne spotten burde bli fikset fra valve sin side. visst ikke er det jævli dårlig gjort ovenfor fnatic som blir disset for å ha brukt den.

 

Utrolig at en som 19 år gammel ikke forstår at det er fnatics egoisme som gjorde at den ikke ble fikset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er lite imponert over bildetekstene i artikkelen. I stedet for "fantastiske boos", burde det vel heller vært noe sånt som "kontroversielle boost". I det andre bildet burde navnene på hver enkelt person vært med, spesielt siden det ikke er fem fnatic medlemmer det er bilde av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Til dere som vil lese en godt utfyllende artikkel angående Dreamhack, se her. Her står stort sett alt angående lagene med mer.

For å quote:

 

 


It's hard for me to argue for fnatic in their boost drama. For top level players to find out about such an obviously map-breaking glitch two months in advance, and to ask others to keep it a secret from the general public - and Valve, who could have easily fixed it in time for the major - and expect it to fly, seems ridiculous to me.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Men e-sporten trenger vel egentlig mer folk som lager liv og finner på litt tull og tøys. Når jeg ser på fotball med gutta så er jo høydepunktet når en eller annen tulling springer over banen og blotter seg for millioner av mennesker. Skal e-sport nå ut i det vide og brede så er det viktig med fargerike personligheter som bidrar med underholdning. Dårlige tapere og folk som jukser og kommer med dårlige unnskyldninger er morsomme de også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er lite imponert over bildetekstene i artikkelen. I stedet for "fantastiske boos", burde det vel heller vært noe sånt som "kontroversielle boost". I det andre bildet burde navnene på hver enkelt person vært med, spesielt siden det ikke er fem fnatic medlemmer det er bilde av.

 

Rettet skrivefeilen, men synes det er innenfor å kalle den "fantastisk" når den har vekket så mye oppsikt. Det er ingen dom over om det burde være lov eller ikke.

 

Når det gjelder det andre bildet er jeg enid. Derfor erstattet jeg det med et bilde av laget.

 

Takk. :)

Lenke til kommentar

 

 

Merkelig at dette skal være kontroversielt. fnatic gjør et comeback ved å finne en god posisjon som motstanderen ikke klarer å bryte ned.

De finner ikke en posisjon, de skjuler den, de utnytter den og den er tilnærmet umulig å bryte ned. Selv med nedbrytningstaktikker står posisjonen i bedre sjanser.

bruk krig som et eksempel og slutt og hets andre for og bruke en uslåelig posisjon for og overvinne fienden, det skal illustrere et krigs scenario og i krig bruka du dei posisjonane som e mulig for og ta knekken på motstand.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

Merkelig at dette skal være kontroversielt. fnatic gjør et comeback ved å finne en god posisjon som motstanderen ikke klarer å bryte ned.

De finner ikke en posisjon, de skjuler den, de utnytter den og den er tilnærmet umulig å bryte ned. Selv med nedbrytningstaktikker står posisjonen i bedre sjanser.

bruk krig som et eksempel og slutt og hets andre for og bruke en uslåelig posisjon for og overvinne fienden, det skal illustrere et krigs scenario og i krig bruka du dei posisjonane som e mulig for og ta knekken på motstand.

 

 

Nei, det er et spill dude.

Lenke til kommentar

bruk krig som et eksempel og slutt og hets andre for og bruke en uslåelig posisjon for og overvinne fienden, det skal illustrere et krigs scenario og i krig bruka du dei posisjonane som e mulig for og ta knekken på motstand.

 

Ja, for i krig er det jo bare å hoppe opp på skuldrene til hverandre for å finne en misplaced pixel i luften man kan stå på. Og de hadde i tillegg testet dette brettet for Valve, med ansvar om å melde inn feil på brettene, ikke holde feilene for seg selv for å dra dem frem i en turnering de finner ut at de er for dårlige til å vinne uten exploits.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

bruk krig som et eksempel og slutt og hets andre for og bruke en uslåelig posisjon for og overvinne fienden, det skal illustrere et krigs scenario og i krig bruka du dei posisjonane som e mulig for og ta knekken på motstand.

 

Ja, for i krig er det jo bare å hoppe opp på skuldrene til hverandre for å finne en misplaced pixel i luften man kan stå på. Og de hadde i tillegg testet dette brettet for Valve, med ansvar om å melde inn feil på brettene, ikke holde feilene for seg selv for å dra dem frem i en turnering de finner ut at de er for dårlige til å vinne uten exploits.

Det er regler i krig også. Se hva som skjer når noen bruker kjemiske våpen. Det blir en haug med støy fordi det er ikke lov.

Lenke til kommentar

Syns ikke fnatic fortjener å blir hatet.

 

Du er i CS, på overpass. I CT spawn, der er det en murvegg som ser ut som en kan hoppe på. De booster hverandre opp og det går ann å stå på kanten av den. Strålende. Herfra kan vi se mye av kartet, vi bruker det i turneringen. - Gjerne korttenkt, men ikke usannsynlig? - Personlig syns jeg ikke at spillere kan holdes ansvarlig for å sjekke mappernes feil. De har bare benyttet seg av det de kan se og kartets layout.

Alle lag skjuler taktikkene sine. Om du konkurrerer i et spill og finner en boost, en måte å kaste nades eller bare en posisjon som gir et overtak på et kart, så vil alle lag som konkurrerer holde den taktikken hemmelig frem til de får bruk for den. I dette tilfellet hadde posisjonen kjempe innvirkning på kart-balansen i fnatics favør. Så mye at fnatic snudde en kamp de mest sannsynlig hadde tapt. Slik jeg ser det er det ingenting gale i det.

 

Jeg er jo, allerede nå før vi har sjekket posisjonen, enig i at den ødelegger balansen i kartet som allerede favoriserer CT-siden og må fjernes. Så enkelt er det bare. Men det er ikke fnatic sin feil. Det er jo de som har laget kartet som har gjort en feil her.

 

Nå i ettertid, etter LDLC la inn klage og man ble nødt til å undersøke posisjonen vet vi mye mer om den. Mappere har sjekket og det er en liten feil i clippingen (pixel bug, som forresten ikke var ulovelig under dreamhack). Det er en del vinkler hvor man ikke kan bli skutt fra har jeg lest(ikke bekreftet) i tillegg til en texture bug hvor man kan se igjennom et tak (texture bug er ulovelig under dreamhack).

 

Devilwalk oppførte seg latterlig overlegent/arrogant i intervjuet etter matchen, men det er det eneste usportselige de gjorde etter min mening.

fnatic trakk seg på grunn av hatet mot dem, noe jeg syns de ikke fortjente.

Lenke til kommentar

Det er da ytterst få som kan oppføre seg i CSGO :p

 

Hadde det ikke vært for den boosten hadde LDLC vunnet høyest sannsynelig.

De spilte rett og slett kanon bra. Fnatic derimot...

Vel nå som det er så mye snakk om cheating kunne man jo tenke hvorfor dem ikke spilte helt fantastisk :whistle:

 

Pasha er forøvrig et stort + for CSGO. Skikkelig real fyr.

Lenke til kommentar

 

 

http://youtu.be/vr7iQZQ7S2M?t=1m4s

 

Noen vise ord om "skandalen" i fra en av de beste pro cs spillerne :')

Jeg liker Pasha...helt til han åpner munnen.

"NO HOMO!", "NO HOMO".

 

Her er det kultur forskjeller, men jeg håper å aldri se ham på et veslig lag med den holdningen.

Tror ikke du skjønner spøken helt med "no homo", ingen kulturforskjell :)

 

Og VP, som han spiller for, er blant top 4 CS lagene i verden.

 

Å, beklager, jeg visste ikke det var en spøk. Jeg tok det i Putin-ånd.

Jeg ser alle kampaer jeg kan av Vitus Pro; Pasha og TaZ står høyt i kurs.

 

Sukk, må jeg sette meg inn i no homo greia nå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...