Gå til innhold

Én av fire Black Friday-tilbud er dyrere enn før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lette etter noen harddisker på 2TB, trenger 2 stykk. Fra beste tilbud til laveste standardpris så hadde jeg spart 150,-, men de som hadde tilbudet hadde ikke gratis frakt så jeg hadde bare spart ca 50,- Hahaha :p

 

BlackFriday er litt hummer og kanari, vanskelig å finne noe hvis man skal ha en veldig spesifik ting. Jeg kjøper jule og bursdagsgaver langt på forhånd. Det beste er å kjøpe julegavene når det er januar/ etterjuls salg :) :) Da er det skikkelige tilbud da!!

 

Men vi forbrukere er ofte ganske lettlurte, står det 30% rabatt så er det liksom billig uansett hva prisen er andre steder, de fleste gidder nok ikke sjekke priser flere steder heller.

 

Og for å nevne en ting så var det et stort oppslag i VG etc for noen år siden om prisjuks i jula, tror det var Elkjøp eller Ekspert. De hadde satt opp prisene tilsvarende rabatten så varen ble solgt for samme som fullpris etter rabatten. Noen varer ble også dyrere etter rabatten :p:D

Lenke til kommentar

Tilbud er ikke synonymt med billig.Ja,snarere tvert om i mange tilfeller.20-30% avslag er for lite,spesielt på varer som går ut.De fleste varer har en beregnet kalkyle på 50%,klær,sko og leker nærmere 80%.Knock-off produkt fra kina (sprettball,vaskeklut,små leker etc) over 90% fortjeneste.Det meste går til importør og/eller butikk.Tilbud du liksom,jeg vet ;)

Lenke til kommentar

Har merket meg at mange av tilbudene som gikk i denne Black Friday kampanjen hadde rabaterte priser i forhold til anbefalt utsalgspris ...

 

Må bare si at det var flere selskap som skuffet veldig, deriblant komplett og noen andre kjente (Dustin , netonnet).

Har vel blitt for flink til å bruke prisguiden ser jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...