Gå til innhold

Star Citizen får kjæledyr dersom prosjektet når 64 millioner dollar


Anbefalte innlegg

Jeg har en våt drøm om slike spill som dette. Store krigsskip styrt av større grupper spillere, alle med sine roller å utfylle for å holde skipet vedlike, i tillegg har de tilgang til fighters som sendes ut i kamp. Offiserer som leder fra broen.

 

Ja, det er nok umulig, men faen man har da lov å drømme!

 

Virer som det er det de prøver å få til, bør være mulig og det at du kan ha variabelt antall folk om bord gjør det lettere å finne crew, standard problem med raids i MMO er å samle en gruppe der du får nokk folk uten å fornærme noen blodig siden du typisk trenger akkurat 12.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen med å spleiser? 17500kr for et virtuelt romskip... tar det av litt nå, eller?

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14335-Introducing-The-Javelin-Destroyer

Steike. Veldig overraskende å se de ekstatiske kommentarene under. Jeg forventet at folk skulle være litt sure, men det er jo tvert imot mange som skriver at de skal ha en.

Jeg skal aldri bruke en krone på å finansiere dette spillet. Ingenting imot de som velger å gjøre det, men for meg går dette over stokk og stein.

 

Det jeg mener er at det er greit nok å få midler til å starte et spill. Men når man frister blodfansen til å selge hus og hjem begynner man å nærme seg en slags etisk grense.

 

 

Husk at disse summene i hovedsak er ment som donasjoner. I følge utviklerne vil det være mulig å skaffe hvilket som helst av skipene i fullversjonen uten å betale en krone, og uten absurde mengder spilletid.

Endret av Nødstopp
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen med å spleiser? 17500kr for et virtuelt romskip... tar det av litt nå, eller?

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14335-Introducing-The-Javelin-Destroyer

Steike. Veldig overraskende å se de ekstatiske kommentarene under. Jeg forventet at folk skulle være litt sure, men det er jo tvert imot mange som skriver at de skal ha en.

Jeg skal aldri bruke en krone på å finansiere dette spillet. Ingenting imot de som velger å gjøre det, men for meg går dette over stokk og stein.

 

Det jeg mener er at det er greit nok å få midler til å starte et spill. Men når man frister blodfansen til å selge hus og hjem begynner man å nærme seg en slags etisk grense.

Husk at disse summene i hovedsak er ment som donasjoner. I følge utviklerne vil det være mulig å skaffe hvilket som helst av skipene i fullversjonen uten å betale en krone, og uten absurde mengder spilletid.

Mange som ikke forstår dette, en donerer penger ut ifra tilliten og troen en har på produktet, kan alltid kjøpe ingame cash billigere og kjøpe tingene senere. Jeg donerte 2000kr og vil fortsatt bruke mye mer penger etter launch på å skaffe meg capital ship asap, bare fordi det er den opplevelsen jeg er ute etter med respect til fighter pilots out there så er kontrollen over skipene jævlig vanskelig i forhold til feks vanlige flyspill.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hvordan Star Citizen sitt community blir i forhold til EvE Online. Vet vi hvordan serverstrukturen blir? Regner kanskje ikke med at det blir en megaserver som i EvE?

 

I tillegg til det jeg sa ovenfor sier Chris Roberts litt mer (og bedre enn meg) om servere her: http://youtu.be/E8Euwh_fPeg?t=17m19s

 

Jeg har en våt drøm om slike spill som dette. Store krigsskip styrt av større grupper spillere, alle med sine roller å utfylle for å holde skipet vedlike, i tillegg har de tilgang til fighters som sendes ut i kamp. Offiserer som leder fra broen.

 

Ja, det er nok umulig, men faen man har da lov å drømme!

 

Nei, det blir mulig i Star Citizen. Store skip som Javelin Destroyer, Idris Frigate, m.fl. vill bli akkurat slik du beskriver. Noen sitter ved roret, andre sitter ved våpenstasjonen eller lader missiler, atter andre er i maskinrommet, Noen reparerer skader i skroget, og noen flyr mindre skip ut og inn av hangaren.

 

Til og med litt mindre store skip, som Constellation f.eks., vil få noen dedikerte roller ombord.

 

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...