Gå til innhold

Black Friday 2014 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med denne? Vil helst ha IPS sjerm, noe som jeg glemte og nevne, hvordan er varmen/lyd? Liker ikke chiclet tastatur noe serlig heller.

 

 

Skal du ha dedikert gpu, 1080p og IPS til under 6000 er det nok ikke så mange modeller å velge blant. Jeg vil tro varme ikke er noe problem på maskinen jeg linket til, siden prosessoren er en i7-4510u med 15w tdp, og Asus virker å ha gode kjøleløsninger i maskinene sine. Har ingen erfaring med laptopen selv, men tipper det er en temmelig stillegående maskin.

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

 

Hvor bra er turtle beach som headset?

 

Bedre headset til prisen finner du ikke

Kommer ann på hva du skal bruke det til. Kan nevne at hyper x blir j**** fort klamt og vemmelig etter relativt kort tid. Har det selv, foretrekker heller siberia fordi det er luftigere med bedre komfort.

Kan game lenger uten å måtte ta en pause..

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Vurderer nytt headsett og gaming mus. Finns det noe på tilbud som er brukanes? Budsjett under 800 tenker jeg hvis kjøp er aktuelt.

Gaming mus trenger du ikke lete etter tilbud, kjøp deg oscar x7 ;) Beste gamingmusa jeg noen gang har hatt. ps er på min 3dje mus nå ;)

http://www.multicom.no/A4TECH-XL-750BK-OSCAR-Laser-USB-Gaming-Mouse/cat-p/c/p2048908

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Jeg skal bruke det til spilling på PC, men siberia, fy satan det er ubehagelig headsett, er det noe man får fysiske smerter av så er det det ihvertfall, ihvertfall for min egen del, klarer kanskje maks 2 timer hvis jeg er heldig med siberia headsett, ikke er det noe bra lyd syns jeg heller, slik jeg har det så kan jeg nesten ikke høre ett fot sted i CS med siberia, mens med ett 200kr headset fra elkjøp så hører jeg de tvers over mapet.

Lenke til kommentar

Vurderer nytt headsett og gaming mus. Finns det noe på tilbud som er brukanes? Budsjett under 800 tenker jeg hvis kjøp er aktuelt.

 

 

 

Vurderer nytt headsett og gaming mus. Finns det noe på tilbud som er brukanes? Budsjett under 800 tenker jeg hvis kjøp er aktuelt.

Gaming mus trenger du ikke lete etter tilbud, kjøp deg oscar x7 ;) Beste gamingmusa jeg noen gang har hatt. ps er på min 3dje mus nå ;)

http://www.multicom.no/A4TECH-XL-750BK-OSCAR-Laser-USB-Gaming-Mouse/cat-p/c/p2048908

 

Aha, prisen er veldig grei på den der :p

 

Men satt og så på en pakke her, mus og headsett ilag.

https://www.komplett.no/steelseries-esport-champions-gaming-gear/824361

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke det til spilling på PC, men siberia, fy satan det er ubehagelig headsett, er det noe man får fysiske smerter av så er det det ihvertfall, ihvertfall for min egen del, klarer kanskje maks 2 timer hvis jeg er heldig med siberia headsett, ikke er det noe bra lyd syns jeg heller, slik jeg har det så kan jeg nesten ikke høre ett fot sted i CS med siberia, mens med ett 200kr headset fra elkjøp så hører jeg de tvers over mapet.

Siberia er ubehagelig viss du har store ører, noe jeg ikke har :) Det med at du ikke hører folk på "mapen" er nok mer din hørsel en headsettet. Siberia sin spesialitet er nettopp fps spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...