Gå til innhold

[Løst] Ny strømforsyning gir elendig flyt i Crysis 3, kanskje?


Anbefalte innlegg

Spilte i ca 1.5 time, de 3 avbildete grafene vist ovenfor dekker siste 25 minuttene, synes tydelig i grafene på tredje bilde ca når jeg sluttet og spille.

Usikker på om det viser eksakt spill avslutning siden pc fortsatte og være utrolig treig og Presicion viste at GPU var belastet flere minutter etter endt spilling( ca 1000 MHz)

 

Edit:

Ser av graf sekvense på 8.5 pr stk at flere av grafene har en dropp idat ny graf starter hvert 8.5 min.

Vil tro det skyldes at da ble spill vindu minimalisert, og varsel om ny graf ble gitt. Siden dette går igjenn på mange av grafene hver gang de starter på nytt

(mindre belastning pga minimalisert vindu?)

Det ble tegnet 672 enkelt grafer a 8.5 minutter under 1.5 times økten

 

 

Kanskje Firestrike ultra med oc for og få hele belastningen inn på en graf a 8.5 min.

Kan man kjøre benchmark i BF4 eller Crysis3? Det vil vel isåfall gi et mest realistisk bilde?

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ompartisjonere og formatere for å sette i Raid0, så ja.

 

Nei det er ikke permanent ytelsefall. Ja problemey er Altså dårlig ytelse på gamle filer. Som nå rettes opp i slik at de ikke eldres og blir trege. Du kunne gjort det samme ved å skrive til de samme filene på nytt. Uansett, svaret er nei, nå skal det være normal ytelse igjen.

 

Ellers virker alt foreløpig normalt på systemet. At en overklokk kan endre seg osv... er helt normalt. Så lenge du ikke opplever problemer uten OC så er det nok ikke noe problem. Er du helt sikker på at ytelsen ved non-OC har blitt lavere?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Du kan spare litt arbeid ved å..

 

1.Legg inn OS på disk 1 og kjør fix.

2.Legg inn OS på disk 2 og kjør fix på den også.

3. Sett opp Raid igjen og inn med OS osv og så teste med spill og andre ting. Etter fixen er kjørt skal SSD,ene

være ok.

 

( jeg er av den nevrotiske typen :) så har jeg feil på maskina tester jeg alltid en og en ting..derfor jeg foreslo

og kansje teste spill-ytelse med bare en disk..så Raid osv kunne utelukkes som feil..men det er strengt tatt ikke nødvendig å gjøre det så omstendelig da :) .. )

Lenke til kommentar

I firestrike har jeg kun målinger med nåværende oppsett med oc på cpu(@4.3)

Gått gjennom en del resultater nå og ser uten OC på gpu ligger resultatene fra ca 15800 til 16100, og da er ikke det dårligste resultatet, det nyeste resultatet fra 22/11-2014 som er 16014.

 

Beste resultatet jeg har i Firestrike er 17127 med gpu oc på +90 på klokka og +200 på minnet 30/10-2014

 

Så nei jeg er ikke sikker på om faktisk ytelse er gått ned, ting kan tyde at det ikke er nevne verdig endret i test.

Men opplevd ytelse i spill, da spesielt Crysis3 oppleves og ha blitt redusert.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...