Gå til innhold

Norge blir til et kjærringsvelde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, du har tydeligvis ingenting som bygger opp under dine påstander.

Jeg ga deg kilder :D.

 

Stemmer perfekt med hvordan samfunnet har utviklet seg, menn er som kvinner, mens kvinner er menn. Det var kanskje ikke slikt før. Men ved tanke på at rollemønstrene forandrer seg, så er det nok slik.

Endret av Romea
Lenke til kommentar

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med.

 

The Big Bang Theory comes to mind hehe

 

Hvis kvinner vil ha feminiserte menn så vil de få det. Problemet med kvinner er at de ikke vet hva de vil ha. Feks min kone sa hun ikke ville ha flere smykker/jewelry shit, så jeg har ikke kjøpt noe på 2 år, for bare et par dager siden var hun irritert over at jeg ikke hadde kjøpt noe smykker på lang tid...

 

Jeg vil påstå at alle damer blir våte nede når de ser sterke maskuline menn, spesielt menn som er i stand til å beskytte kvinner mot voldelige menn.Hipster gutter take note.

 

Edit: Derfor det er viktig at ikke fedre lar damer feminisere sine sønner slik at de ikke kan beskytte kvinner mot voldelige menn. Hvis alle gode menn er feminisert er det ingen menn til å beskytte kvinner fra onde menn.

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at kvinner liker maskuline menn. Høye og veltrente menn vil aldri gå av moten.

 

Men kvinner liker også velkledde menn. De liker romantiske menn og ikke minst liker de selvsikre menn. De liker også omsorgsfulle menn.

 

Homser er ofte spesielle i serier fordi det blir en morsommere karakter ut av det, men 'homo-stereotypen' er utrolig feilaktig, mye fordi vi ikke legger merke til alle de normale homsene. Homofile er også veldig ofte i god fysisk form takket være et ganske så stort kroppspress.

 

Å være en følelsesløs og undertrykkende bølle er ikke maskulint. Trakassering av LGBT handler om et uvitende, fordomsfullt og usikkert samfunn.

 

Jeg tviler på at norske kvinner vil begynne å importere russiske menn i stor skala for å si det sånn.

Endret av EternalSunshine
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Trakassering av LGBT handler om et uvitende, fordomsfullt og usikkert samfunn.

 

Det slår begge veier, de homser jeg har møtt har jeg ikke en gang vært klar over er homser før lenge etterpå. Det er politisk lovgivning som tvinger personer til å akseptere homoseksuell propaganda og fokus som skaper mye av denne fordommen, på samme måte rase basert glorifisering av hva som er rett og galt skaper rasisme.

 

Det politiske og sosiale paradigmet som undertrykker gutter fra å være menn er påtvunget av fordomsfulle og usikkre feminiserte menn og feminister som mener maskuline er menn er voldelige menn og for å sitere de selv så er "testosteron" en gift som må bli fjernet hos menn.

Lenke til kommentar

 

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med.

 

The Big Bang Theory comes to mind hehe

 

Hvis kvinner vil ha feminiserte menn så vil de få det. Problemet med kvinner er at de ikke vet hva de vil ha. Feks min kone sa hun ikke ville ha flere smykker/jewelry shit, så jeg har ikke kjøpt noe på 2 år, for bare et par dager siden var hun irritert over at jeg ikke hadde kjøpt noe smykker på lang tid...

 

Jeg vil påstå at alle damer blir våte nede når de ser sterke maskuline menn, spesielt menn som er i stand til å beskytte kvinner mot voldelige menn.Hipster gutter take note.

 

Edit: Derfor det er viktig at ikke fedre lar damer feminisere sine sønner slik at de ikke kan beskytte kvinner mot voldelige menn. Hvis alle gode menn er feminisert er det ingen menn til å beskytte kvinner fra onde menn.

 

Og Cecilia Brækhus trenger en macho menn som deg "til å beskytte seg fra onde menn"?

 

I Nroge finnes det ikke politisk eller sosialt paradigmesom undertrykker gutter fra å være menn. Det er ingen feminiserte menn og feminister som påtvinger andre dette. Det er en konspirasjonsteori.

 

Ta en tur i gymtimer, treningsstudio eller i forsvaret så knekker dette sammen.

 

Saken er at menn har styrke og frihet til å velge hva de vil gjøre i livene sine.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med.

 

The Big Bang Theory comes to mind hehe

 

Hvis kvinner vil ha feminiserte menn så vil de få det. Problemet med kvinner er at de ikke vet hva de vil ha. Feks min kone sa hun ikke ville ha flere smykker/jewelry shit, så jeg har ikke kjøpt noe på 2 år, for bare et par dager siden var hun irritert over at jeg ikke hadde kjøpt noe smykker på lang tid...

 

Jeg vil påstå at alle damer blir våte nede når de ser sterke maskuline menn, spesielt menn som er i stand til å beskytte kvinner mot voldelige menn.Hipster gutter take note.

 

Edit: Derfor det er viktig at ikke fedre lar damer feminisere sine sønner slik at de ikke kan beskytte kvinner mot voldelige menn. Hvis alle gode menn er feminisert er det ingen menn til å beskytte kvinner fra onde menn.

 

Og Cecilia Brækhus trenger en macho menn som deg "til å beskytte seg fra onde menn"?

 

I Nroge finnes det ikke politisk eller sosialt paradigmesom undertrykker gutter fra å være menn. Det er ingen feminiserte menn og feminister som påtvinger andre dette. Det er en konspirasjonsteori.

 

Ta en tur i gymtimer, treningsstudio eller i forsvaret så knekker dette sammen.

 

Saken er at menn har styrke og frihet til å velge hva de vil gjøre i livene sine.

 

Både ja og nei. Det er ingen som tvinger gutter til å bli feminine og truer med vold og fengsel. Samtidig har vi barnehage og barneskole som er veldig dominert av kvinner, og der det i økende grad slås ned på røff eller farlig lek. En del forsøker også å avlære konkurranse og vinner-innstinktene ved stadig å fokusere på at det viktigste er å delta osv.

 

Når det som litt flåsete kalles maskuline verdier og aktiviteter i økende grad motarbeides i barnehagen og skolen skulle jeg tro det vil ha en effekt på de barna som blir oppdratt i disse institusjonene. Hvorvidt det har noen merkbar effekt eller om den blir god eller dårlig gjenstår vell å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som noen ikke trenger å se da de allerede har konkludert.

 

Jeg har ikke sett noe her som gjør at jeg kan si meg enig i den konklusjonen.

 

Se på norsk idrett, er det ikke konkurranse og vinnerinnstinkt der? Det er ikke en eneste person som blir hindret av feminister eller feminiserte menn til å bygge muskler. De som vil trene trener. For meg virker det som problemet hos noen er å akseptere at menn har frihet til å velge selv.

Lenke til kommentar

Virker som noen ikke trenger å se da de allerede har konkludert.

 

Jeg har ikke sett noe her som gjør at jeg kan si meg enig i den konklusjonen.

 

Se på norsk idrett, er det ikke konkurranse og vinnerinnstinkt der? Det er ikke en eneste person som blir hindret av feminister eller feminiserte menn til å bygge muskler. De som vil trene trener. For meg virker det som problemet hos noen er å akseptere at menn har frihet til å velge selv.

 

Man kan nesten ikke bruke ekstreme uteliggere som ett mål på om barn og unge menn generelt blir påvirket, men også fra idrettens side har det vært snakk om at fokuset på å få med alle går på bekostning av toppidretten. Du nevnte forsvaret, og der har flere klagd på at kvaliteten på soldatene går nedover, og at eksempelvis 3mila må mykes opp. Hvorvidt det er en sammenheng med påstanden over skal ikke jeg si noe om, men det fungerer i allefall ikke å bruke noe av dette til å avkrefte at det er det.

 

Ingen påstår at noen fysisk stopper eller nekter deg å trene eller oppføre deg så "mannemann" du bare vil. Det som kan være tilfelle, og som jeg mener det er rimelig å anta er tilfelle i en eller annen grad, er at en barnehage og skole der de tidligere nevnte "maskuline aktivitetene" motarbeides vil påvirke unge gutter og menn, også senere i livet.

Lenke til kommentar

 

 

 

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med.

 

The Big Bang Theory comes to mind hehe

 

Hvis kvinner vil ha feminiserte menn så vil de få det. Problemet med kvinner er at de ikke vet hva de vil ha. Feks min kone sa hun ikke ville ha flere smykker/jewelry shit, så jeg har ikke kjøpt noe på 2 år, for bare et par dager siden var hun irritert over at jeg ikke hadde kjøpt noe smykker på lang tid...

 

Jeg vil påstå at alle damer blir våte nede når de ser sterke maskuline menn, spesielt menn som er i stand til å beskytte kvinner mot voldelige menn.Hipster gutter take note.

 

Edit: Derfor det er viktig at ikke fedre lar damer feminisere sine sønner slik at de ikke kan beskytte kvinner mot voldelige menn. Hvis alle gode menn er feminisert er det ingen menn til å beskytte kvinner fra onde menn.

 

Og Cecilia Brækhus trenger en macho menn som deg "til å beskytte seg fra onde menn"?

 

I Nroge finnes det ikke politisk eller sosialt paradigmesom undertrykker gutter fra å være menn. Det er ingen feminiserte menn og feminister som påtvinger andre dette. Det er en konspirasjonsteori.

 

Ta en tur i gymtimer, treningsstudio eller i forsvaret så knekker dette sammen.

 

Saken er at menn har styrke og frihet til å velge hva de vil gjøre i livene sine.

 

Både ja og nei. Det er ingen som tvinger gutter til å bli feminine og truer med vold og fengsel. Samtidig har vi barnehage og barneskole som er veldig dominert av kvinner, og der det i økende grad slås ned på røff eller farlig lek. En del forsøker også å avlære konkurranse og vinner-innstinktene ved stadig å fokusere på at det viktigste er å delta osv.

 

Når det som litt flåsete kalles maskuline verdier og aktiviteter i økende grad motarbeides i barnehagen og skolen skulle jeg tro det vil ha en effekt på de barna som blir oppdratt i disse institusjonene. Hvorvidt det har noen merkbar effekt eller om den blir god eller dårlig gjenstår vell å se.

 

 

Veldig mange av de såkalt "maskuline verdiene" er negative, samfunnet har forandret seg, og da tilpasser utdanningsinstutisjonene og barnehagene seg også, og forsøker å lære folk oppførsel som fungerer i samfunnet.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med.

 

The Big Bang Theory comes to mind hehe

 

Hvis kvinner vil ha feminiserte menn så vil de få det. Problemet med kvinner er at de ikke vet hva de vil ha. Feks min kone sa hun ikke ville ha flere smykker/jewelry shit, så jeg har ikke kjøpt noe på 2 år, for bare et par dager siden var hun irritert over at jeg ikke hadde kjøpt noe smykker på lang tid...

 

Jeg vil påstå at alle damer blir våte nede når de ser sterke maskuline menn, spesielt menn som er i stand til å beskytte kvinner mot voldelige menn.Hipster gutter take note.

 

Edit: Derfor det er viktig at ikke fedre lar damer feminisere sine sønner slik at de ikke kan beskytte kvinner mot voldelige menn. Hvis alle gode menn er feminisert er det ingen menn til å beskytte kvinner fra onde menn.

 

Og Cecilia Brækhus trenger en macho menn som deg "til å beskytte seg fra onde menn"?

 

I Nroge finnes det ikke politisk eller sosialt paradigmesom undertrykker gutter fra å være menn. Det er ingen feminiserte menn og feminister som påtvinger andre dette. Det er en konspirasjonsteori.

 

Ta en tur i gymtimer, treningsstudio eller i forsvaret så knekker dette sammen.

 

Saken er at menn har styrke og frihet til å velge hva de vil gjøre i livene sine.

 

Både ja og nei. Det er ingen som tvinger gutter til å bli feminine og truer med vold og fengsel. Samtidig har vi barnehage og barneskole som er veldig dominert av kvinner, og der det i økende grad slås ned på røff eller farlig lek. En del forsøker også å avlære konkurranse og vinner-innstinktene ved stadig å fokusere på at det viktigste er å delta osv.

 

Når det som litt flåsete kalles maskuline verdier og aktiviteter i økende grad motarbeides i barnehagen og skolen skulle jeg tro det vil ha en effekt på de barna som blir oppdratt i disse institusjonene. Hvorvidt det har noen merkbar effekt eller om den blir god eller dårlig gjenstår vell å se.

 

 

Veldig mange av de såkalt "maskuline verdiene" er negative, samfunnet har forandret seg, og da tilpasser utdanningsinstutisjonene og barnehagene seg også, og forsøker å lære folk oppførsel som fungerer i samfunnet.

 

AtW

 

Jeg tror ikke noen reagerer på at mobbing osv. slås ned på. Jeg ser ikke på klatring i trær, lekeslåssing eller konkurranseinstinkt som noe negativt. Tvert imot ser jeg på avlæring av konkurranseinstinkt som noe veldig negativt, særlig for unge gutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med. Til og med noen fyrer som ser på romantisk komedie, for noen idioter!.

En mer kvinnifisert måte å nedprakke feminisme på menn. Kanskje dette ligger større i USA, men det strekker seg.

 

Et eksempel at homofile gutter har mer til felles med kvinner fordi begge er feminine i tilfeller, og derfor kan de som er spesielle i serier ofte være homser, som er en annen form for å feminisere menn til å bli som en huskatt for et kvinnfolk.

 

Kanskje derfor LGBT blir utestengt ifra russland, de vil ikke ha den utviklingen.

Syntes det ikke er rart at du ikke har fått så mange ryktepoeng for å ha skrevet det du har skrevet her. Jeg er glad for at de fleste er tolerante og inkluderende. Og jeg har sterkt i mot deg og andre som forsøker å påvirke til et samfunn der inntoleranse og mangel på respekt for homofile, bifile, og transpersoner dominerer, og ikke vårt i dag inkluderende og gode samfunn dominerer.

 

Du har rett til å ytre deg. Men ikke retten til å bli hørt.

Jeg har vel hørt nok allerede. Ikke tro du er noen mann i alle fall. Vil heller beskrive dine meninger som ynkelige, og personen bak som ynkelig, som ikke tollererer at samfunnet har utviklet seg til et varmere mer inkluderende samfunn som er godt for alle å leve i, ikke bare de priviligerte i din samfunnsmodell, der disse er de eneste som man skal ha noen respekt for, bare på grunn av at de var så heldige, at de ble født med riktig legning, i forhold til dine strenge standarder.

 

Jeg anbefaler deg å flytte til Russland, hvis du ikke liker deg i dette samfunnet, og er enig i Putins politikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det slår begge veier, de homser jeg har møtt har jeg ikke en gang vært klar over er homser før lenge etterpå. Det er politisk lovgivning som tvinger personer til å akseptere homoseksuell propaganda og fokus som skaper mye av denne fordommen, på samme måte rase basert glorifisering av hva som er rett og galt skaper rasisme.

Nå er du på totalt feil planet.

 

Diskriminering av homofile var utbredt lenge før vi begynte å få lover som beskytter denne gruppen. Det var ikke slik at man først fikk "homoseksuell propaganda"(hva er det?) og så kom fordommene.

 

Lovene som så er innført er selvsagt, og heldigvis, normative. Så når politikerne lager lover og regler som sier at homofile skal ha samme rettigheter som oss andre, og at homofili ikke er en sykdom, ja da slutter folket å mene at homofili er galt.

 

Det politiske og sosiale paradigmet som undertrykker gutter fra å være menn er påtvunget av fordomsfulle og usikkre feminiserte menn og feminister som mener maskuline er menn er voldelige menn og for å sitere de selv så er "testosteron" en gift som må bli fjernet hos menn.

4

 

Dette våset er noe tullball som du kan finne enkelte ekstreme feminister som forfekter, men det beskriver på ingen måte hvordan samfunnet faktisk fungerer.

 

Generelt reagerer jeg på ordbruken til deg og andre i denne tråden. Her er det snakk om undertrykking, propaganda og hva små gutter blir "påtvunget". Det er alt for store ord og fremstiller jo samfunnet som et diktatur.

Lenke til kommentar
Ingen påstår at noen fysisk stopper eller nekter deg å trene eller oppføre deg så "mannemann" du bare vil. Det som kan være tilfelle, og som jeg mener det er rimelig å anta er tilfelle i en eller annen grad, er at en barnehage og skole der de tidligere nevnte "maskuline aktivitetene" motarbeides vil påvirke unge gutter og menn, også senere i livet.

Jo, jeg leser at noen mener at man blir tvunget til å bli homofil eller feminin av politikere. Slik tvang eksisterer ikke.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ok, du har tydeligvis ingenting som bygger opp under dine påstander.

 

Jeg ga deg kilder :D.

 

Stemmer perfekt med hvordan samfunnet har utviklet seg, menn er som kvinner, mens kvinner er menn. Det var kanskje ikke slikt før. Men ved tanke på at rollemønstrene forandrer seg, så er det nok slik.

Fortell meg akkurat hva i dine kilder som beviser noe av det du har påstått! Du slang bare inn en wikipedialink som ikke sier noe om feminisering av menn, bare at kvinner har fått flere rettigheter de siste hundre årene. Er det også galt nå? Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke noen reagerer på at mobbing osv. slås ned på. Jeg ser ikke på klatring i trær, lekeslåssing eller konkurranseinstinkt som noe negativt. Tvert imot ser jeg på avlæring av konkurranseinstinkt som noe veldig negativt, særlig for unge gutter.

 

Akkurat, for å se den logiske konklusjonen av dette trenger vi bare å se på Americaland hva dette fører til, barn som blit utvist av skolen fordi de viser tendenser til lekeslossing eller leke krig og sport hvor det ikke er lovt til å vinne eller tape.

 

Morsomt å lese alle argumentene for feminisering av menn, alle bygger på redsel for økt homofobi som bare kan bli løst gjennom undertrykking av tradisjonell kultur og "if you don't like it move to Russia" argument. Samme argumenter som de ekstreme homo haterne bruker, bare omvendt. Med andre ord er dere like ille som homohatere :D

 

Jeg har jobbet på ungdomskolen og barneskolen, det er propaganda det er snakk om. Hvordan ellers vil du beskrive store plakater som dekker hele korridorer og klasserom med pro-homofili motto'er og beskrivelser? Men siden det er politisk korrekt propaganda så er det vell i orden?

 

Uansett om dere benekter mitt argument eller ikke er det det samme for meg, desto hardere dere påtvinger propagandaen ned på folk, desto mer vil folk bli reaksjonære på makten og dermed mer ekstreme i sine holdninger og resultatet vil være økt intoleranse mot homofilie. Dette er anti-rasisme propagandaen et perfekt eksempel på.

 

Personlig mener jeg frihet løser alle problem, la skolen og undervisning handle om matematikk og lære seg viktige ferdigheter for å få seg jobb og la folk gjøre som de selv vil uansett om du ikke er enig i deres valg.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...