Gå til innhold

Studentbedrift utvikler nytt produkt


AnAbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentarer:

Hvilken radio hører du på hjemme?

Mangler minst 1 alternativ. Jeg hører primært på radio på nettet, koblet opp mot lydanlegg, eller i app på telefon koblet opp mot lydanlegg. Denne muligheten er ikke dekket.

 

Hvor mange radiomottakere har du hjemme?

0 er ikke et alternativ her, det burde det være.

 

Ellers svarte jeg på undersøkelsen så godt jeg kunne, med tanke på at disse alternativene manglet. Lykke til!

Lenke til kommentar

Kommentarer:

Hvilken radio hører du på hjemme?

Mangler minst 1 alternativ. Jeg hører primært på radio på nettet, koblet opp mot lydanlegg, eller i app på telefon koblet opp mot lydanlegg. Denne muligheten er ikke dekket.

 

Hvor mange radiomottakere har du hjemme?

0 er ikke et alternativ her, det burde det være.

 

Ellers svarte jeg på undersøkelsen så godt jeg kunne, med tanke på at disse alternativene manglet. Lykke til!

 

Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding!

Kjekt å se at folk engasjerer seg! :)

Lenke til kommentar

Deres påstand om prisen på DAB-adapter er feil. Min FM-sender til kr 30 fungerer helt utmerket i min Pinell Supersound II. Alt du trenger er en DAB-radio etter eget ønske og en billig FM-sender.

 

For at produktet i det hele tatt skal ha livets rett må det ha unik funksjonalitet. Det må ha en rekkevidde/styrke på FM-signalet som mest sannsynlig aldri vil bli godkjent, og den bør ha en RF-basert fjernkontroll som dekker hele huset. I et borettslag med 30+ leiligheter ser jeg store utfordringer med interferens. Prove me wrong!

Endret av Omnithunder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Kommentarer:

Hvilken radio hører du på hjemme?

Mangler minst 1 alternativ. Jeg hører primært på radio på nettet, koblet opp mot lydanlegg, eller i app på telefon koblet opp mot lydanlegg. Denne muligheten er ikke dekket.

 

Hvor mange radiomottakere har du hjemme?

0 er ikke et alternativ her, det burde det være.

 

Ellers svarte jeg på undersøkelsen så godt jeg kunne, med tanke på at disse alternativene manglet. Lykke til!

Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding!

Kjekt å se at folk engasjerer seg! :)

Ser det fortsatt ikke gjort noe med det punktet i undersøkelsen.

Jeg bruker kun nettradio hjemme via reciver som jeg styrer med app på tlf/nettbrett.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei,

ble det noe av dette produktet, FM-buddy?

 

Vi har FM-radioer i badstu og steambad. Den i badstu er standard bilstereo og lett å bytte ut, men den i dusjen er værre (ikke AUX og panel integrert i dusjen. Produsent, Vikingbad, har ingen løsning...).

 

Så er på jakt etter en DAB+ radio med FM-sender som jeg kan ta inn via disse FM-radioene. Har ikke behov for å bytte kanal.

Alt jeg har sett på er 12V for bil.

Lenke til kommentar

Samme problem her med tanke på utformingen av spørreundersøkelsen.  Jeg kan ikke oppgi noen riktige svar da jeg hører på nettradio og ikke eier en DAB radio.

 

Dette er et stort metodologisk problem og gjør at det er svært problematisk å trekke noen konklusjoner fra datagrunnlaget.

Endret av process
Lenke til kommentar

Samme problem her med tanke på utformingen av spørreundersøkelsen.  Jeg kan ikke oppgi noen riktige svar da jeg hører på nettradio og ikke eier en DAB radio.

 

Dette er et stort metodologisk problem og gjør at det er svært problematisk å trekke noen konklusjoner fra datagrunnlaget.

Undersøkelsen er fra 2014 og neppe aktuell lengre. Firmaet virker å være oppløst.

Lenke til kommentar

 

Samme problem her med tanke på utformingen av spørreundersøkelsen.  Jeg kan ikke oppgi noen riktige svar da jeg hører på nettradio og ikke eier en DAB radio.

 

Dette er et stort metodologisk problem og gjør at det er svært problematisk å trekke noen konklusjoner fra datagrunnlaget.

Undersøkelsen er fra 2014 og neppe aktuell lengre. Firmaet virker å være oppløst.

 

 

Aha! Not paying attention :)

Lenke til kommentar

Ok, fant en løsning selv. Ikke veldig optimalt, men tror det skal funke :)

 

 

DAB radio (400,-)

Omformer 220V -> 12V (200,-)

12V FM-sender som kobles til DAB-radioen (350,-)

Du får FM-sender du kan bruke med en mickroUSB- eller USB-lader for ca kr 25 rett hjem i postkassen. Den har ikke særlig lang rekkevidde, men det er jo kanskje verd forsøket http://www.ebay.com/itm/Quality-3-5mm-In-Car-Audio-FM-Transmitter-for-iPhone-5S-iPod-Samsung-Galaxy-MP3-/121992391348?hash=item1c67502ab4:g:J48AAOSw-7RVG2pK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...