Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

24 år gammel og aldri hatt sex eller kjæreste!


Nexus321

Anbefalte innlegg

Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters)

 

Jeg bor i Bergen og det er ikke mange indiske jenter her. Jeg synes norske kvinner sjenerelt sett er veldig pene. Men jeg har aldri greid å få kjæreste. Jeg bare forstår ikke hva grunnen kan være. Jeg pleier å være ganske pratsom, det eneste jeg hører fra damer er "beklager men du er ikke min type" (på byen)

Begynner å føle som jeg er ingens "type" her.

 

Tenker på meg selv som Raj fra the big bang theory (før han hadde dame minus sosial angsten.)

 

Jeg går med fine klær og trener regelmessig. Bruker også perfume. Jeg syntes at jeg ser ganske bra ut for å være helt ærlig.

 

Hva bør eg gjøre?

Og før eg får noen frekke meldinger som sier "ja pga du er utlending etc" Jeg vil bare si at jeg er født her, jeg er ikke noen utlending. Jeg er like norsk som deg, forskjellen er bare hudfargen.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at hvis det er slik at du er en ordentlig type, så er det bare et spørsmål om tid før du møter ei som har lyst til å være sammen med deg. Utover det såer det veldig vanskelig for noen andre, særlig vi som aldri har møtt det, å vite hvorfor du ikke har møtt noen inntil nå.

Men, det der med parfyme. Hvor mye bruker du egentlig? Jeg merker meg at veldig mange av de med utenlandsk opphav er veldig generøse med mengden parfyme de bruker. Sikker på at det går godt ned hos kvinnene rundt deg? Er ikke særlig norsk, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

ja hvis du aldri har vært bortpå en jente, i en alder av 24, er du lovlig seint ute!

IKKE gå for de fine jentene!!! For guds skyld ikke. Prøv deg på en "feit" en, eller en som er lite attraktiv, for hun blir ihvertfall med deg hjem. Klå på henne, se om det blir noe sex eller ikke, også kan du bygge stein på stein.

Helt ærlig, alle starter ett sted!!

Og jeg, snakker av egen erfaring, starta IKKE på noe FHM materiale. Jeg starta på en som jeg kunne utforske ting med uten å være nervøs for å gjøre feil, og uten å være nervøs for at hun hadde så mye erfraring og kravstor i senga bla bla.... Husk at digge jenter på 24 har knulla mange mange ganger før, og de har masse erfaring 90% av dem, derfor "leser" de det faktisk fra hele din væremåte og måten du er på at du har null erfaring, som folk over her sier.. Jenter merker det... Akkurat som jeg også merker litt hvilke jenter som er løse og hvilke som er snerpete og aldri får seg noe... Sånt merker man etterhvert som livserfaringa kommer, du må bare jobbe på mann!

Ikke gi deg, aldri!!

De som gir seg, mister alt. Selv har jeg møtt en god del jenter, og de aller fleste ganger blir jeg avvist.

Husk at sånn er det å være jente!!! De blir hele tiden sjekket opp, og avviser gutter hele tiden, unntatt en og annen, som de liker. SÅnn er det.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Sett bort i fra sosial stigma har du noen problem koblet til mangel på kjæreste og sex?

Er det seksuell frustrasjon eller ensomhet inne i bildet? Hvis ikke ville jeg anbefalt å ikke tenke på det og heller fokusere på studiene dine uten å ha kvinner som kan distrahere deg, din best-før dato er langt unna og muligheten for at en dame slår opp med deg senere grunnet manglende erfaring er veldig liten.

 

Men hvis det er noe som skaper ukomfor er det nok noe du burde ta tak i, sex er nok det enkleste da man kan ofte senke standarden sin litt og mest sansyndlig i din alder har man en venn som kan peke ut en kvinne med veldig aktiv libido.

 

"Beklager men du er ikke min type" er noe alle vi menn kjenner til, 95% avslag er bare noe man må leve med uavhengig av hudfarge. Ja noen jenter vil si det på grunn av etnisk opphav, men det er bare noen få av de utallige avslagene du vil få. For å få uttelling trenger du ett stort nok utvalg til å få ett treff, eller være veldig heldig.

 

Men det var en ting med første post som kansje kan vise til ett problem du har, i teksten din valgte du å fokusere veldig på ditt etniske opphav og snakket om deg selv som et offer. Det kan fort ende opp som en selvoppfyllende profeti hvis du synes synd på deg selv fordi du ikke finner ei dame.

Lenke til kommentar

Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters)

 

Jeg bor i Bergen og det er ikke mange indiske jenter her. Jeg synes norske kvinner sjenerelt sett er veldig pene. Men jeg har aldri greid å få kjæreste. Jeg bare forstår ikke hva grunnen kan være. Jeg pleier å være ganske pratsom, det eneste jeg hører fra damer er "beklager men du er ikke min type" (på byen)

Begynner å føle som jeg er ingens "type" her.

 

Tenker på meg selv som Raj fra the big bang theory (før han hadde dame minus sosial angsten.)

 

Jeg går med fine klær og trener regelmessig. Bruker også perfume. Jeg syntes at jeg ser ganske bra ut for å være helt ærlig.

 

Hva bør eg gjøre?

Og før eg får noen frekke meldinger som sier "ja pga du er utlending etc" Jeg vil bare si at jeg er født her, jeg er ikke noen utlending. Jeg er like norsk som deg, forskjellen er bare hudfargen.

 

Bilde av deg selv?

Høres ikke ut som utseendet ditt er noe problem, ikke selvtilliten heller, men kanskje holdning, attitude og fremtoning? Neste gang du sjekker opp ei jente på byen så sier du "hello my name is Raj"

 

Anonymous poster hash: 67ea9...a41

Lenke til kommentar

Det kan være mange grunner til at du opplever det du opplever, Nexus. Uten å kunne observere deg i praksis og ha mer inngående samtaler er det vanskelig for andre å kunne si akkurat hvor skoen trykker og hva du kan gjøre annerledes.

 

Men jeg har likevel noen generelle råd, og jeg har også møtt flere andre i samme aldersgruppe som deg som har samme opplevelse.

 

Slik jeg forstår det du skriver har du ikke store problemer med å komme i kontakt med folk og holde en samtale gående, men så stopper det med den samtalen? I slike tilfeller er det som regel et par hovedpunkter som pleier å være utfordringen:

 

Manglende spenning.

Om du er flink til å holde hyggelige samtaler gående er du nok relativt god på det som i psykologien heter "rapport" (en følelse av å kjenne hverandre og ha gjensidig tillit). Det er kjempeflott når vi snakker om å få venner, men for å oppleve den kriblinga i magen (og enda lengre sør;) og å føle seg tiltrukket til noen må vi også ha med spenning.

 

Oddsen er god for at du allerede opplever spenning fordi du snakker med en jente du er fysisk tiltrukket til, men for jenter (flest) holder det ikke med en fysisk tiltrekning - den mentale/sosiale er mye viktigere.

 

Du kan skape mer spenning i dine samtaler med jenter på mange måter, men her er noen enkle tips:

 

Ha litt "edge".

Et av hovedproblemene til menn flest er at de er for hyggelige. Og nå mener jeg IKKE at du skal oppføre deg som en drittsekk, være arrogant, narcisistisk eller ufin på noen måte, men at du skal tørre å utfordre jentene litt.

 

Med glimt i øyet og et smil kan du med fordel være litt uenige i noe av det de snakker om, spørre dem litt utfordrende spørsmål om seg selv, og eller sette opp enkle utfordringer de må leve opp til.

 

Lekenhet.

Latter er flørting, men bare om det kommer av spenning. En enkel måte å gjøre dette på er godmodig erting. "Humor" står alltid på topplisten over egenskaper kvinner ser etter hos menn, men dette betyr IKKE at han må være flink til å fortelle vitser, det betyr bare at man må kunne le sammen. Godmodig erting av jenta er en måte å skape sosial spenning som vi sammen kan le bort, og om hun erter deg tilbake så snakker vi gjensidig flørting.

 

Berøring.

Nå snakker vi IKKE om tafsing og generell pågåendhet, men enkel berøring kan utgjøre forskjellen mellom noen en jente vil kysse og noen hun ikke vil kysse (samme for menn, selvsagt). Tren deg på enkel berøring på trygge områder, bare små "taps" på arm og rygg er et fint sted å starte for at dere skal bli vante med hverandre.

 

Initiativ.

Mange menn venter også for lenge med å ta initiativ til noe mer enn bare samtale (eller tar aldri initiativet og håper at det skal skje av seg selv). Det er DIN jobb å sørge for at ting utvikler seg videre, så enten dette initiativet handler om å ta henne med ut fra baren for å få litt luft så dere kan være litt alene, ta initiativ til å utveksle telefonnummer, til det første kysset, eller til den første (eller tiende) daten så er det opp til deg å gjøre det.

 

Selvsikkerhet er nøkkelen her (som alle andre steder). En mann som med en rolig og trygg stemme sier "Du var en spennende jente, deg vil jeg bli bedre kjent med. Gi meg nummeret ditt så tar jeg kontakt." og gir jenta telefonen sin vil ALLTID ha en bedre sjanse enn han som litt usikkert og med flakkende blikk spør, "har du kanskje lyst til å finne på noe en dag? Kan jeg kanskje få nummeret ditt?"

 

 

Skulle gjerne postet noen YouTubevideoer hvor jeg snakker om disse tingene (dette er en del av jobben min), men frykter at det går under reklame og er upopulært blant moderatorer, så du får heller sende meg en melding dersom det kan være interessant for deg å sjekke ut :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...