Gå til innhold

[Løst] Driver Booster 2 fra IObit


mhsalangli

Anbefalte innlegg

jeg håper dere kan teste ut dette programmet. jeg ble foreslått det av en kollega på jobben i forrige uke. jeg har ikke for vane å adoptere program så fort, men jeg har brukt det både på jobb og hjemme uten store problemer.

 

Ingen spørsmål om innstallering av andre lugubre programmer under innstallasjonen, ingen reklame i programmet og heller ingen registrering for å laste ned.

 

kunne kjøres fra minnepenn også.

 

nesten så det er for godt til å være sant.

 

eneste problem vi på jobben har funnet ut er at det har problem med visse usb3 chipset, men ikke verre enn at man ruller tilbake driver.

 

jeg kontaktet IObit på facebook og varslet om den feilen og han skulle legge ved info på nettsiden sin.

 

så da venter jeg på deres mening.

 

(ja jeg vet dette høres ut som reklame for programmet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det det har gjort for meg (og når vi har prøvd det på bedriftens pcer) er å finne utdaterte drivere til alt i pcen. slike drivere som man ser siste driverversjon var i 2006 og da er de oppdatert til f.eks 2011. Men jeg er klar over at det kan virke rart når man egentlig ikke kan finne sånne drivere selv. tro meg jeg har prøvd.

 

også finner den seneste versjoner av flash, shockwave og java.

 

man har mulighet for å oppdatere alt med et trykk, eller du kan trykke individuelt på knappene.

Lenke til kommentar

Hvis dette programmet finner andre/nyere drivere enn det du kan finne på produsentenes hjemmeside så er det definitivt noe lugubert med dette programmet. Da får du mer med på kjøpet enn du er klar over. Dessuten, har du gammel maskinvare så er det naturlig at de nyeste driverene også i mange tilfeller er gamle. Produsentene driver jo ikke å skriver nye drivere til gammel maskinvare i det uendelige heller. I tillegg så vil enkelte drivere for fundamentale maskinvarekomponenter på hk kunne være enda gamlere enn hk ditt. Dette i tilfeller da funksjon/koder for (nyere) maskinvarekomponenter gjenbrukes i sin helhet fra gamlere komponenter/drivere. Typisk basic drivere som Microsoft har laget for diverse low level systemenheter. Du vil finne at dette gjelder for en rekke av enhetene under systemenheter i enhetsbehandlingen.

Endret av SteinarN
Lenke til kommentar

har fått brukt programmet mer nå og erfaringen er at jeg har begynt mer å tvile på nyttigheten av det. Nå strupes nedlastingshastigheten til mellom 10 og 20 KB hvis du ikke registrerer til proversjon. uheldigvis ligger den nøkkelen uhyre gratis og tilgjengelig for alle...nettopp på nett.

 

men jeg slipper da hvertfall å se hver enkelt install sitt programvindu. jeg føler jeg sitter vondt på gjerdet uten å vite om jeg skal sitte der eller hoppe ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...