Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Ikke ute etter forhold"


Anbefalte innlegg

Hva mener dere når dere sier det? Er det en skånsom måte å si at du ikke ønsker et forhold med den personen? Eller kan det endre seg ved et senere tidspunkt? Og har det noe å si dersom det blir sagt helt i starten før man kjenner hverandre kontra å si det etter en stund med "dating"?

 

Ble noen spørsmål, men håper dere kan ta dere tid til å svare og dele erfaringer hvis. :)



Anonymous poster hash: f2394...abb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det jeg pleier å si når jeg merker at det ikke er en jente jeg kommer til å få følelser for. Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg ofte ønsker sex uten at det skal forventes at man vil noe mer. De gangene jeg sier det kan det neppe bli noe mer, hvis jeg hadde vært interessert i jenta hadde jeg aldri sagt noe sånt. Det betyr rett og slett at kjemien ikke føles riktig og/eller at personen ikke er attraktiv nok.

Lenke til kommentar

Det er det jeg pleier å si når jeg merker at det ikke er en jente jeg kommer til å få følelser for. Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg ofte ønsker sex uten at det skal forventes at man vil noe mer. De gangene jeg sier det kan det neppe bli noe mer, hvis jeg hadde vært interessert i jenta hadde jeg aldri sagt noe sånt. Det betyr rett og slett at kjemien ikke føles riktig og/eller at personen ikke er attraktiv nok.

Skjønner det, men jeg vet han synes jeg er attraktiv. Vi kjenner hverandre ikke så godt, så håper det kan endre seg med tiden.

 

Anonymous poster hash: 4bc8d...420

Lenke til kommentar

Det er det jeg pleier å si når jeg merker at det ikke er en jente jeg kommer til å få følelser for. Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg ofte ønsker sex uten at det skal forventes at man vil noe mer. De gangene jeg sier det kan det neppe bli noe mer, hvis jeg hadde vært interessert i jenta hadde jeg aldri sagt noe sånt. Det betyr rett og slett at kjemien ikke føles riktig og/eller at personen ikke er attraktiv nok.

 

Men grei nok å ha sex med inntil du treffer en du klaffer bedre sammen med, og risikere at jenta blir forelsket i deg?

Lenke til kommentar

Ja, sier man ifra at man ikke vil ha et forhold er det jo opp til jenta og bestemme om hun vil fortsette kontakten eller ikke. Er ikke sikkert det gjelder for alle, men slik er det nå for meg. Jeg gidder ikke knytte meg til en person med mindre det føles 100% riktig, men kan fint ha et casual forhold uten forpliktelser sålenge jeg er tiltrukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, sier man ifra at man ikke vil ha et forhold er det jo opp til jenta og bestemme om hun vil fortsette kontakten eller ikke. Er ikke sikkert det gjelder for alle, men slik er det nå for meg. Jeg gidder ikke knytte meg til en person med mindre det føles 100% riktig, men kan fint ha et casual forhold uten forpliktelser sålenge jeg er tiltrukket.

 

Fuckfriends med andre ord?

Lenke til kommentar

 

Det er det jeg pleier å si når jeg merker at det ikke er en jente jeg kommer til å få følelser for. Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg ofte ønsker sex uten at det skal forventes at man vil noe mer. De gangene jeg sier det kan det neppe bli noe mer, hvis jeg hadde vært interessert i jenta hadde jeg aldri sagt noe sånt. Det betyr rett og slett at kjemien ikke føles riktig og/eller at personen ikke er attraktiv nok.

 

Men grei nok å ha sex med inntil du treffer en du klaffer bedre sammen med, og risikere at jenta blir forelsket i deg?

 

Ja. Samma om hun blir forelsket i deg, du har jo sagt ifra. Så det er isåfall hennes skyld.

Lenke til kommentar

For noen kan det være hint om at det er helt uaktelt, for andre kan det bety det at de trives som singel, evt. trenger tid og "date" uten tress, mas og forventinger om at det kan bli noe mer. Men det burde jo bli klarere etterhvert som man har vært mye med personen og om man begynner å utvikle følelser for vedkommende eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg gir beskjed fra starten av at jeg ikke er ute etter et forpliktende forhold, og mener det bokstavelig. Jeg har flere "lekevenninner" jeg omgås med sosialt, vi finner på ting sammen, lager mat osv, kan reise bort sammen og har sex. Når jeg er sammen med en av dem kan det være kjæresteaktig og vi har det veldig fint sammen, ligger over, sex osv. men det er ingen hemmelighet at når vi sier hade og det kanskje er ei uke til vi sees igjen så treffer jeg andre. Alle er klar over dette og er komfortable med situasjonen og jeg er ærlig fra dag én.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...