Gå til innhold

Leds til motorsykkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oioioioioi!! en skikkelig catfight jo! :lol:

 

men serriøs: bruk bare leds du får tak i på elfa, de er billige, og bra. du får tak i en hel del forskjellige, men ta noen med god lysstyrke. så bare kobler du i seie og paralell så du får det riktig med tanke på volt osv.

 

seriell: si at du har en strømkilde på 6v, og ledene dine vil ha 2v. meget reelt forresten, da kobler du bare 3 leds etter hverandre. da blir det 2v på hver av ledene. dette er kirshofs lov om seriekobling.

 

skulle ha tegna et par kretser, men har ikke mulighet til å hoste noen bilder, så det får vel bare være...

 

send meg en pm hvis du lurer på noe jeg lan hjelpe med da vettu.

 

 

offtopic: hvorfor er det alltid noen som skal rakke ned på andre her?

hvis fyren vil ha leds på sykkelen sin, så må han jo for helvete få lov til til det da!

uten at noen skal plage han for det!

Lenke til kommentar

liten kommentar til BenSin og drbass: dere virker som om dere ikke er så svært interessert i modding og overklokking. dette er da bare min oppfatning av saken. det er jo helt greit det, men da må jeg jo nesten spørre, hva gjør dere her? etter det jeg vet så er det meningen at man skal være positivt innstilt til ting, og komme med kommentarer som ikke er sårende av natur. ut ifra det jeg har sett, så virker det som om dere verken har noen interesse for modding/klokking eller noen spesielt positiv holdning til ideene til andre. jeg får også med meg at dere har svært mange andre interesser. hvorfor bruker dere ikke tid på dette i stedet for å, unnskyld uttrykket, snakke dritt, om andre personer sine ideer? bare lurte...

Lenke til kommentar
oioioioioi!! en skikkelig catfight jo! :lol:

 

men serriøs: bruk bare leds du får tak i på elfa, de er billige, og bra. du får tak i en hel del forskjellige, men ta noen med god lysstyrke. så bare kobler du i seie og paralell så du får det riktig med tanke på volt osv.

 

seriell: si at du har en strømkilde på 6v, og ledene dine vil ha 2v. meget reelt forresten, da kobler du bare 3 leds etter hverandre. da blir det 2v på hver av ledene. dette er kirshofs lov om seriekobling.

 

skulle ha tegna et par kretser, men har ikke mulighet til å hoste noen bilder, så det får vel bare være...

 

send meg en pm hvis du lurer på noe jeg lan hjelpe med da vettu.

 

 

offtopic: hvorfor er det alltid noen som skal rakke ned på andre her?

hvis fyren vil ha leds på sykkelen sin, så må han jo for helvete få lov til til det da!

uten at noen skal plage han for det!

Jeg ville bare opplyse om at det er ulovlig og om at man ikke drar noen fler damer med det.

 

Så må jeg bare beklage hvis jeg har virket nedtalende eller på andre måter ekkel

Lenke til kommentar
 
liten kommentar til BenSin og drbass: dere virker som om dere ikke er så svært interessert i modding og overklokking.

 

Hvor tar du dette fra? Har du i det hele tatt sett hva jeg har skrevet her på forumet tidligere? Et hint: Se på min profil, se hvilken katagori jeg er mest aktiv i.

 

dette er da bare min oppfatning av saken.

 

Igjen, et grunnlag er fint å komme med.

 

det er jo helt greit det, men da må jeg jo nesten spørre, hva gjør dere her?

 

Haha, maken til vrøvl har jeg faktisk ikke sett på lenge. Du er på tynn is, det knaker faktisk.

 

etter det jeg vet så er det meningen at man skal være positivt innstilt til ting, og komme med kommentarer som ikke er sårende av natur.

 

Du oser ikke akkurat av erfaring, for å si det mildt. Jeg ber vedkommende være så snill og slå fra seg tanken, fordi dette er noe av det verste man kan utsette kjøretøy for. På grunnlag av dette, og et par andre ting nedover, er jeg altså sårende av natur? Hva med personene som ønsker å se meg død osv., dette er ikke verdt å nevne?

 

ut ifra det jeg har sett, så virker det som om dere verken har noen interesse for modding/klokking eller noen spesielt positiv holdning til ideene til andre.

 

Jeg kommer med kritikk der jeg selv ønsker det, være seg positiv eller negativ. Ingen har godt av å ikke få litt kritikk av og til. Nettopp kritikk gjør at du ser etter nye, bedre løsninger. Jeg foreslår at du legger til deg en ny, god vane: Gjør litt research før du uttaler deg.

 

    jeg får også med meg at dere har svært mange andre interesser. hvorfor bruker dere ikke tid på dette i stedet for å, unnskyld uttrykket, snakke dritt, om andre personer sine ideer? bare lurte...

 

Herregud, du har virkelig, virkelig skjønt det. Forresten: Var ikke topic "leds på motorsykkel"?

Lenke til kommentar
liten kommentar til BenSin og drbass: dere virker som om dere ikke er så svært interessert i modding og overklokking. dette er da bare min oppfatning av saken. det er jo helt greit det, men da må jeg jo nesten spørre, hva gjør dere her? etter det jeg vet så er det meningen at man skal være positivt innstilt til ting, og komme med kommentarer som ikke er sårende av natur. ut ifra det jeg har sett, så virker det som om dere verken har noen interesse for modding/klokking eller noen spesielt positiv holdning til ideene til andre. jeg får også med meg at dere har svært mange andre interesser. hvorfor bruker dere ikke tid på dette i stedet for å, unnskyld uttrykket, snakke dritt, om andre personer sine ideer? bare lurte...

Hva får deg til å si det? På hvilket grunnlag kan du si det på? For alt du vet kan jeg ha moddet mye mer enn deg. Jeg har drevet med modding og overklokking i mange år. Det jeg blandt annet ikke liker er at det kommer spørsmål som har med moped å gjøre i et casemod forum. Det er like unaturlig å spørre om trimming i ett overklokkingsforum :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...