Gå til innhold

Leds til motorsykkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det slutter jeg med skkurat nå! Vil bli et vakkert syn å se deg dø :grin:

Hvordan skal du se meg dø over internett, lille venn?

Det finnes en genial oppfinnelse som heter webcam...

Jeg er for gammel til å drive med kamera over internett.

Ut ifra hva du har sagt her på forumet virker det ikke slik.

Lenke til kommentar
Det slutter jeg med skkurat nå! Vil bli et vakkert syn å se deg dø :grin:

Hvordan skal du se meg dø over internett, lille venn?

Det finnes en genial oppfinnelse som heter webcam...

Jeg er for gammel til å drive med kamera over internett.

Ut ifra hva du har sagt her på forumet virker det ikke slik.

Hva har jeg sagt på forumet som skulle tilsi at jeg ikke er for gammel til å bruke webkamera?

Lenke til kommentar
Syntes du er tøff jeg bensin, stå for dine meninger og ikke gi deg. Selv syntes jeg at mopeder/mc med leds neon osv er utrolig lamt. I allefall hvis dee er blå. En ide til dere som har scoterog vil være harry, så en som hadde anlegg nedi rommet til å oppbevare hjelmen

Se der ja, trodde jeg var alene blant harry mennesker her et lite øyeblikk :)

Lenke til kommentar
Syntes du er tøff jeg bensin, stå for dine meninger og ikke gi deg. Selv syntes jeg at mopeder/mc med leds neon osv er utrolig lamt. I allefall hvis dee er blå. En ide til dere som har scoterog vil være harry, så en som hadde anlegg nedi rommet til å oppbevare hjelmen

Se der ja, trodde jeg var alene blant harry mennesker her et lite øyeblikk :)

Nei det er du nok ikke. Det finnes jo folk som ikke har blitt for påvirket av f and f :grumpy:

Lenke til kommentar
Det er faktisk lov til å ha litt stil når man er i ung alder også. Håper dere begge blir stoppet og bøtelagt av politiet.

Jeg blir aldri stoppet av politiet. Med 22 hest og 75 ccm kan ingen ta meg i gjen. Ikke politiet en gang.

 

Hilsen Thomas

Jeg håper for din del du kødder. Hvis ikke, håper jeg du prøver. :-)

Lenke til kommentar
Det er faktisk lov til å ha litt stil når man er i ung alder også. Håper dere begge blir stoppet og bøtelagt av politiet.

Jeg blir aldri stoppet av politiet. Med 22 hest og 75 ccm kan ingen ta meg i gjen. Ikke politiet en gang.

 

Hilsen Thomas

Da skal jeg le den dagen de setter opp en spiker matte bak den svingen du kommer i 120 i. Så kanskje du lærer deg ei litta lekse

Lenke til kommentar
Kan dere holde dere til topic så overlever kanskje denne tråden.

Topic er "leds til motorsykkel", du er klar over det?

 

Så vidt jeg kan se så ser jeg ingenting om motorsykler her:

 

Det slutter jeg med skkurat nå! Vil bli et vakkert syn å se deg dø :grin:

Hvordan skal du se meg dø over internett, lille venn?

Det finnes en genial oppfinnelse som heter webcam...

Jeg er for gammel til å drive med kamera over internett.

Ut ifra hva du har sagt her på forumet virker det ikke slik.

Hva har jeg sagt på forumet som skulle tilsi at jeg ikke er for gammel til å bruke webkamera?

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan se så ser jeg ingenting om motorsykler her:

Hvis du løfter gluggene dine litt, vil du se at det er nettopp lys på en "motorsykkel" som bringer inn min første kommentar i denne tråden. Litt senere kommer ønsker om at jeg skal dø osv. fordi jeg ytret min mening, noe jeg selvfølgelig ikke lar stå ubesvart. Etter dette vil du også se at jeg er tilbake til nettopp lys på "motorsykkel". Var det noe mer da, eller vil du se ditt eget innlegg om at man skal holde seg til topic gå i grus nettopp fordi du ønsker å diskutere hvorvidt jeg / vi er "on topic" eller ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...