Gå til innhold

Leds til motorsykkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel ikke akuratt casemodding, men tingen er at jeg skal ha litt harrybelysning på en honda cb-125 med 6 volts batteri. Hvilke dioder bør jeg kjøpe? bør lyse opp så godt som muli, og skal plasseres litt rundt omkring på sykkelen, så det er bra om de tåler litt vann.

 

Hvordan bør jeg koble dem?

Vær så snill, slå fra deg denne tanken.

Lenke til kommentar

du kan også kjøpe neonwire fra microplex. de er 1,5 meter lange, og lyser greit. blir kult det på en motorsykkel. *grin* du kan også få det slik at en tråd bruker batterier. om du kan få en med 6v tilkobling vet jeg derimot ikke...

 

håper dette var til hjelp. post uansett bilder av verkt ditt når du er ferdig, da. har lyst til å se det.

Lenke til kommentar
Vel ikke akuratt casemodding, men tingen er at jeg skal ha litt harrybelysning på en honda cb-125 med 6 volts batteri. Hvilke dioder bør jeg kjøpe? bør lyse opp så godt som muli, og skal plasseres litt rundt omkring på sykkelen, så det er bra om de tåler litt vann.

 

Hvordan bør jeg koble dem?

Vær så snill, slå fra deg denne tanken.

Var ikke meninger jeg spurte om :grumpy:

Lenke til kommentar
Vel ikke akuratt casemodding, men tingen er at jeg skal ha litt harrybelysning på en honda cb-125 med 6 volts batteri. Hvilke dioder bør jeg kjøpe? bør lyse opp så godt som muli, og skal plasseres litt rundt omkring på sykkelen, så det er bra om de tåler litt vann.

 

Hvordan bør jeg koble dem?

Vær så snill, slå fra deg denne tanken.

Var ikke meninger jeg spurte om :grumpy:

Nei, men jeg sa det alikevel. Neonlys o.l. på biler eller andre kjøretøy er faktisk det styggeste som finnes i hele verden.

Lenke til kommentar
Vel ikke akuratt casemodding, men tingen er at jeg skal ha litt harrybelysning på en honda cb-125 med 6 volts batteri. Hvilke dioder bør jeg kjøpe? bør lyse opp så godt som muli, og skal plasseres litt rundt omkring på sykkelen, så det er bra om de tåler litt vann.

 

Hvordan bør jeg koble dem?

Vær så snill, slå fra deg denne tanken.

Var ikke meninger jeg spurte om :grumpy:

Nei, men jeg sa det alikevel. Neonlys o.l. på biler eller andre kjøretøy er faktisk det styggeste som finnes i hele verden.

Neon lys på kjøretye er rått, det er lov å være harry i ynger alder. STÅ PÅ.

Jeg vet om en butikk i sSavanger som selger neon lys til 6 volt, tåler vann, og med dimmer på.

 

Hilsen Thomas.

Lenke til kommentar
Neon lys på kjøretye er rått, det er lov å være harry i ynger alder. STÅ PÅ.

Jeg vet om en butikk i sSavanger som selger neon lys til 6 volt, tåler vann, og med dimmer på.

 

Hilsen Thomas.

Det er faktisk lov til å ha litt stil når man er i ung alder også. Håper dere begge blir stoppet og bøtelagt av politiet.

Lenke til kommentar
Kan ikke du holde deg unna alle tråder'a bensin...? Du lager jo krangler ut av ALT! Legg deg ned og spill dø...

Hvorfor det? Alle har ikke samme meninger og jatter ikke med på alt mulig, skjønner du. Jeg forteller bare at jeg synes det er penger i dass å betale for å bli ledd av. Forresten: Den dagen du slutter å uttale deg om ting du ikke har greie på skal jeg legge meg ned og dø. Fornøyd?

Lenke til kommentar

BenSin: Hva er det som er så harry med neon på kjøretøy da?

Har du noen grunn til å kommentere det i det hele tatt?

 

Neon lys på kjøretøy er egentlig helt utrolig fett, har det selv på min Aerox.

Det du sa om bøtelegging... er veldig få som faktisk får bot for det.

Flere av mine venner har blitt stoppet pga. nettopp dette, eneste de har fått er litt tilsnakk. ;)

Lenke til kommentar

Kjempe bra at de er andre enn meg som driver med modding av motorsykler\mopeder;)

 

 

Selv har jeg moddet en Aprilia 125, Motorhispania RX50 og en Suzuki GSX-R 600

 

 

Gå inn på www.microplex.no eller www.globalcool.no å se, der har du masse du kan bruke..

 

Få tak i en 6v->12v transformer så ordner de seg..

 

Lykke til;););)

 

PS: Bensin, tenner du mer nå, så brenner du jo snart;) :lol: *grin* :D:D :nice:

Lenke til kommentar
Det slutter jeg med skkurat nå! Vil bli et vakkert syn å se deg dø :grin:

Hvordan skal du se meg dø over internett, lille venn?

[/offtopic]Ah, drit i å begynne å flame no da.. Folk kan ha forsjellige meininga, aksepter det![offtopic]

ontopic: du bør ivertfall ha ein brytar på sånn at du kan slå av på plassa der du veit det er utrygt osv. ;)

Er jo egentelig ikkje vits å ha dei på heile tida heller

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...