Gå til innhold

Dette er Windows 10-testerne misfornøyde med


Anbefalte innlegg

Hadde vært digg om Microsoft kunne implementert muligheten for å synce telefonen med Windows, slik at jeg kan svare på samtaler, sende meldinger (whatsapp, hangouts etc), via datan. Slik at det kommer en pop-up notification hver gang det skjer noe, så kan jeg svare direkte ;)

Selv har jeg satt opp slik at jeg kan gjøre det både via Migthytext og Pushbullet, men tviler på at MS vil sette implementere et oppsett der jeg kan snakke Windows til Android out-of-box, så intill de gjør det, meh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan blir det med ytelse? Driter i hvordan det ser ut, bare gi meg Win7 med bedre ytelse og funskjonener. Dx12 dukker vel ikke opp i spill før om hundre år, og vil det gi 50% bedre ytelse i ordentlig pc-spill? De sa at med Mantel-teknologien ville få spill som BF4 til å gå 40% lettere, men det var jo bare bull. Fikk kanskje 5-10 fps bedre ytelse. Vil Dx12 bruke mindre av primært CPU eller GPU?

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med ytelse? Driter i hvordan det ser ut, bare gi meg Win7 med bedre ytelse og funskjonener. Dx12 dukker vel ikke opp i spill før om hundre år, og vil det gi 50% bedre ytelse i ordentlig pc-spill? De sa at med Mantel-teknologien ville få spill som BF4 til å gå 40% lettere, men det var jo bare bull. Fikk kanskje 5-10 fps bedre ytelse. Vil Dx12 bruke mindre av primært CPU eller GPU?

 

Ytelsen i Windows 8.1 er allerede bedre på mange punkter , det er ikke snakk om alt for store endringer men man henter kanskje inn 2-3 fps i flere spill.

DX 12 dukker opp i år , trolig en plass i slutten av sommeren eller mot julen.

Når det gjelder Mantle er det ofte de svakeste cpu'ene kombinert med en mellomklasse skjermkort fra Amd som oppnår mest ytelse , i mitt oppsett ( W 8.1 og FX 8350 + 280 ) så får jeg omtrent 10 fps mer i Thief enn i Dx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...