Gå til innhold

Får melding om 1344 problemer på Mac-en min! Trenger jeg antivirus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Du skal ikke ha et virusprogram, det er vel virus du skal fjerne. Du skal ha et antivirusprogram.

2: TuneupMyMac er ikke er antivirusprogram. Et raskt søk tyder på at det er et program man bør holde seg unna.

3: Kan du ikke bare forsette i den andre tråden du startet? I lenka jeg ga der er det henvist til antivirusprogram og forklart hvordan du fjerner malware.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

http://www.tuneupmymac.com/afterinstall/?utm_source=dcomnew_sec_300&utm_content=&utm_term=&utm_campaign=dcomnew_sec_300&utm_medium=&affiliateid=&x-at=

 

 

funker denne vist jeg skal ha et virusprogram? det sto at jeg hadde 1344 problemer på mac en min...

De programene der er bare lureri. De sier at du har så så mye trussler på maskina, så må du kjøpe programet for å få fjernet trussler som ikke finnes.

Lenke til kommentar

1: Du skal ikke ha et virusprogram, det er vel virus du skal fjerne. Du skal ha et antivirusprogram.

2: TuneupMyMac er ikke er antivirusprogram. Et raskt søk tyder på at det er et program man bør holde seg unna.

3: Kan du ikke bare forsette i den andre tråden du startet? I lenka jeg ga der er det henvist til antivirusprogram og forklart hvordan du fjerner malware.

men jeg skjønte ikke den

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...