V. Haugen Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Dette er det 50 sterkeste merkevarene blant barn i USA.Barn liker iPad bedre enn sjokolade og Disney
PantZman Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Du ønsker deg ikke f.eks en big mac til jul. Det får du i hverdagen. 2
Isbilen Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Det mest interessante er kanskje at seks av de ti mest populære merkene for barn er snop. 1
Kikert Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 "Apples nettbrettmerkevare iPad for første gang klatrer helt til topps" Kan ha noe med at barn ikke skjønner forskjell på nettbrett og iPad. Min bror på 9 år og alle hans venner sier iPad til ALLE nettbrett. Ting som det kan være en stor grunn til passeringen tenker jeg. Men men 7
LoveAmiga Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) "Apples nettbrettmerkevare iPad for første gang klatrer helt til topps" Kan ha noe med at barn ikke skjønner forskjell på nettbrett og iPad. Min bror på 9 år og alle hans venner sier iPad til ALLE nettbrett. Ting som det kan være en stor grunn til passeringen tenker jeg. Men men Riktig. Mine barn har ipdad's men de kaller også min Nexus 7 for ipad Endret 7. oktober 2014 av LoveAmiga
Seon-Ho Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Hadde en god latter da jeg så Frozen... Og jeg føler at for de fleste barn så er merket viktigere enn produktet. Men det har vel med at de fleste ikke ser på spesifikasjonene, men heller at "*sett inn navn her* sa at *et eller annet* er best og at *noe annet* er dårlig." Og derfor så påvirker markedsføringen barn. Hvor mange 6-12 åringer er det som faktisk ser på anmeldelser, spesifikasjonene og alternativene til det de kjøper? 1
Ham&Cheese Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Hadde en god latter da jeg så Frozen... Og jeg føler at for de fleste barn så er merket viktigere enn produktet. Men det har vel med at de fleste ikke ser på spesifikasjonene, men heller at "*sett inn navn her* sa at *et eller annet* er best og at *noe annet* er dårlig." Og derfor så påvirker markedsføringen barn. Hvor mange 6-12 åringer er det som faktisk ser på anmeldelser, spesifikasjonene og alternativene til det de kjøper? Frozen er jo en av de beste Disney-filmene på lenge 1
Sjulimann Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Er det ikke lov med reklame rettet mot barn i Norge? Er det et nytt forbud? Mener å huske å ha sett masse leketøy-reklamer på norsk TV da jeg var mindre hvertfall, type rundt slutten av 90-tallet.
Isbilen Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Da har du sikkert sett på tv3, de har/hadde base i England og mente seg derfor fritatt fra regelen.
sevs Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Barn er ikke de eneste som liker iPad. Jeg har forståelse for at barn ikke liker Disney. Pixar er mye bedre.
Anbefalte innlegg