Gå til innhold

ANMELDELSE: Minecraft: Xbox One Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har jo ikke anmeldt spillet engang.

Jeg søkte på "Minecraft anmeldelse" nå, og fikk umiddelbart opp både anmeldelsen av PC-versjonen og Xbox 360-versjonen:

 

http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-anmeldelse-minecraft/104769

http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-minecraft-xbox-one-edition/163664

 

Vår første store artikkel om spillet er fra 7. august 2010:

 

http://www.gamer.no/artikler/feature-kreativ-moro-med-minecraft/139779

 

Der skriver jeg:

 

"Har du hørt om Minecraft? Dette uferdige enmannsprosjektet har, uten reell markedsføring eller særlig mye mediaoppmerksomhet, solgt nesten femti tusen kopier på noen få måneder. Og stol på meg; det kommer til å bli mye, mye større. For min egen del har Minecraft allerede blitt en klar «årets spill»-kandidat, og det til tross for at utviklingen ikke har nådd betastadiet enda."

 

Vi har kanskje ikke sagt ordrett at Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget, men at det _er_ et av de aller beste spillene som noensinne er laget er hevet over enhver tvil. Det er ikke fordi det er populært, men fordi det er et fantastisk spill som skapte en ny sjanger. Jeg har spilt spill i over 25 år, og skulle jeg lage en toppliste over de aller beste spillene jeg har spilt, kan jeg telle de spillene jeg vil rangere over Minecraft på én hånd.

Endret av Joachim_F
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Dere har jo ikke anmeldt spillet engang.

Jeg søkte på "Minecraft anmeldelse" nå, og fikk umiddelbart opp både anmeldelsen av PC-versjonen og Xbox 360-versjonen:

 

Så med andre ord, nei dere ville ikke sagt at det var en av de beste spillene som er der ute....

 

Jeg beklager for at jeg har vært dårlig med og få fram poenget mitt, men visst jeg skal svare på de 5 innleggene jeg har fått så må jeg bruke flere timer på pc`n, som jeg ikke har tid til, så jeg gir meg.

 

Det er vanskelig og skal få fram hva man sier uten og høres ut som en gammel grinebiter. men jeg kan starte med at Youtube er hovedgrunnen til at noen spill er populær, betyr det at spillet er bra , ja noen ganger, men det er tydelig når man ser at folk spiller for og leve seg inn i det yndlings personen deres gjør på Youtube.

 

Dayz er hit or miss, jeg vil si Minecraft er faktisk ikke så så morsomt visst du er voksen og spiller mer avanserte RP spill.

Visst unger liker det så ok, men jeg synes ikke at Minecraft er så bra som det virker.

Mote har mye med det og gjøre,

Så kommer jeg til grine-bit delen, som egentlig ikke er pointer mot dere, men mot gaming pressen i seg selv.

 

Nå som vi har så mange nye spill denne måneden som er sluppet ut. hvorfor bruker dere tid på og anmelde spill som allerede er anmeldt. ?

Jeg vet at dere ikke anmelder alle spillene som kommer, så hvorfor har dere tid og anmelde spill dere har anmeldt om igjen.

 

Ellers så har jeg ingenting imot Joachim_F, en bra journalist.

Audum er og blant de topp journalistene.

Og kanskje mye av det jeg skrev var rettet mot andre gaming sider .

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

 

Det er jo helt umulig å ikke like Minecraft. Det mest kreative spillet du noen gang kan komme over. Jeg kan lett storkose meg med en egen server sammen med venner og bare gå rundt å bygge ting :)

helt riktig, det er umulig å ikke like minecraft, men det er mulig og like andre spill bedre, eller bli lei av minecraft for en stund.

 

Det er sant. Man kan alltid gå lei spill etter en periode. Det er derfor det er lurt å utvide spill-horisonten sin litt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...