Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - BarneyGumble - 100 mm f/2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldinger! Mulig det har blitt litt dystert hittill, så jeg får rette opp det i dag. Vi har hatt dåp i dag og dagens bilder har stort sett blitt tatt med 40 mm, men jeg måtte finne frem oktoberfestobjektivet litt også for å få et bidrag til tråden. Dagens er vel mest av dokumentarisk art, men forhåpentligvis et som passer fint i minnebøkene.

 

4. Dåpen

post-153786-0-67489900-1412541284_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Imponerende ISO-ytelse ja, ingen tvil om det. Kranbildet fikk skikkelig "pop" også!

 

Spoilerbilder lager jeg iallfall ved å klikke på tredje ikonet oppe til venstre (grønn firkant), så scrolle nedover til du finner spoiler. Så plasserer jeg det jeg vil ha i spoiler i midten. Går sannsynligvis å gjøre det manuelt også, jeg ser jo at du er på sporet, kanskje bare en eller annen feil der...

Lenke til kommentar

Spoilerbilder lager jeg iallfall ved å klikke på tredje ikonet oppe til venstre (grønn firkant), så scrolle nedover til du finner spoiler. Så plasserer jeg det jeg vil ha i spoiler i midten. Går sannsynligvis å gjøre det manuelt også, jeg ser jo at du er på sporet, kanskje bare en eller annen feil der...

 

 

Takk, takk! Så ikke helt forskjellen i det som skjedde, men din metode fungerte i motsetning til min :)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger til dere!

 

I dag har jeg fått brukt kameraet litt. Mest menneskebilder, men prøver å poste andre ting så langt det lar seg gjøre så da blir det et par fra hagen.

 

Til tross for blender 8 ble det ikke mange millimeter med dybdeskarphet, men jeg syntes egentlig det gjorde seg litt.

 

7. Blåbærbusken

post-153786-0-11784900-1413063105_thumb.jpg

 

 

post-153786-0-70898500-1413063159_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...