Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny Triumph Street Triple R bestillt!

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bra kvalitet på de bildene, mange fine detaljer!
Det blir vel flere bilder når belly pan og flyscreen er på plass? :)

Endret av fsva
Skrevet

Her er noen elendige mobilbilder tatt i dårlig lys av skitten sykkel, men dere kan vertfall se hvordan den ser ut med bellypan og windscreen. Personlig likte jeg den faktisk bedre uten vindskjermen...

post-30214-0-82001000-1414880188_thumb.jpg

post-30214-0-68572000-1414880179_thumb.jpg

post-30214-0-84756700-1414880195_thumb.jpg

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg lovet flere bilder, men her er vertfall en video jeg tok nylig av en liten tur i nabolaget:

Så utrolig heldig du er med at det kommer noen "dråper" nederst i bildekanten "over speedometeret" hver gang du drar på litt, hehe ;)

Skrevet (endret)

Gratulerer med stilig sykkel! :)

Har også laget meg en liten intro video som fra nå av skal brukes i mine MC relaterte videoer:

Her ville jeg nok ha dyttet de to bildene på siden oppover også heller hatt teksten litt mindre og på en linje nedenfor.

Endret av Hansien
Skrevet

Joda.. smak og behag det, men blir nok værende slik det er nå en stund tror jeg, men takk for tilbakemeldingen :)

Her er forøvrik noen bilder jeg tok på en ganske frisk tur i går på rundt 10 mil...

bilde-1-2.jpg

bilde-2.jpg

bilde-1.jpg

Å en selfie :)

bilde-3.jpg

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Fin sykkel, fet lyd og fine videoer. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor høy er du? Synes du sykkelen er trang for din høyde? Virker som en artig sykkel, husk dog at det sjeldent er sykkelen som kommer til kort i svingen, det er oftest føreren (ihvertfall for min del :))

AtW

Skrevet

Hvor høy er du? Synes du sykkelen er trang for din høyde? Virker som en artig sykkel, husk dog at det sjeldent er sykkelen som kommer til kort i svingen, det er oftest føreren (ihvertfall for min del :))

AtW

Jeg er 182 høy. Synes den passer perfekt for en med min høyde. At det i de fleste tillfellene er føreren som er flaskehalsen i sving er helt riktig

Skrevet

Har du tenkt å fixe noe på skiltfestet?

Ja, jeg har bestillt Tail tiddy gjennom ALf Graarud Motor, så dette blir fikset til sommeren :)

Det var betryggende å høre... :)

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...