Gå til innhold

På leting etter dårlig mikrofon


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil gjerne høre om dere vet om en eller flere mikrofoner som har veldig dårlig lydkvalitet. Leita litt rundt på Google men fant bare forslag til hvordan du kan få en dårlig mikrofon til å høres bedre ut. Jeg vil gjerne bruke denne når jeg spiller L4D2 og vil at lyden skal høres så amatør-aktig/dårlig ut som mulig.

 

Det trenger ikke å være en separat mikrofon, det kan gjerne være en mikrofon som er innebygd i ett webcam. Prisen vil jeg helst skal være under 500 kroner hvis mulig, men jeg kan betale mer.

 

(Og før du spør; nei, jeg troller ikke)

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg liker å late som om jeg er en fattig mann som har en skikkelig fattigmanns PC med dårlig utstyr. Jeg antar at du kan kalle dette roleplaying. Når jeg gamer snakker jeg snakker med en hjemmelaget aksent som høres ut som en blanding av indisk, tysk og russisk. Dette gjør jeg kun for min egen underholdning da jeg syns det er morsomt å høre på i ettertid siden jeg tar opp hver runde jeg spiller med Bandicam. Legger ved ett eksempel av aksenten så du skjønner hva jeg snakker om:

 

https://www.youtube.com/watch?v=44HYto1gcdM

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar

Når jeg gamer snakker jeg snakker med en hjemmelaget aksent som høres ut som en blanding av indisk, tysk og russisk.

Høres mer ut som sørlending som snakker engelsk.

Men jeg skal hjelpe deg. jeg har en beige PC-mikrofon fra 90-tallet du kan kjøpe for 750 kr. Jeg tror den fortsatt virker, pipete og amatøraktig lyd garantert.

Endret av Laserflip
Lenke til kommentar

Hei, jeg vil gjerne høre om dere vet om en eller flere mikrofoner som har veldig dårlig lydkvalitet.

 

Hei,

Klarer ikke den innebygde miken i PCen å gi dårlig nok lyd ? Eventuelt, snakk gjennom et vannrør :hm:

Enda bedre (dårligere) er lyden fra miken i en gammel telefon.

Nå finnes det t.o.m. produsenter av retro telefonrør (headset som ser ut som et gammelt telefonrør). Disse bør vel ha skikkelig dårlig lydkvalitet :hmm:

 

____

GAu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...