Gå til innhold

Gratis spill og bra tilbud tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Herlig! :D Håper på Theme Hospital en dag da.

 

Gamle gode minner fra Sim City 2000.

 

Da vil jeg tipse om den her: http://www.gog.com/game/theme_hospital

 

Er ikke menge kornene du må ut med, og det funker helt fint på win7/8

 

Hvordan funker gog.com? får jeg spillet i origin, eller har gog en egen "loader" ?

 

 

GOG er helt DRM fritt, altså du laster ned en installasjonsfil, kjører den og starter spillet så du slipper en egen "launcher" fra GOG.

Du får ikke spillet i origin nei.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Dersom du har ca. 42Kr kan du nå skaffe deg spill for 878Kr i den siste bundle'en til Bundlestars. Det er en rabatt på 95%!! Mye interessant for meg denne gangen. "The Hunter Primal" og "Godus" har fått veldig bra omtale før. Men så har community'en vendt dem ryggen, og raser inn på Steam for å endre sin karakter fra god til dårlig. Jeg tviler ikke på at det er en god grunn for det, men nå er de altså billige nok til at jeg kan ta en titt selv. Jeg mener; hvor kjipt kan det være å jage dinosaurer med pil og bue?  :D

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dersom man eier Planetary Annihilation kan man kjøpe Planetary Annihilation: TITANS på Steam for 91,80Kr frem til 18. oktober. Det er forsåvidt et tilbud som har vært en stund. Men om man ikke har det første spillet, så koster TITANS 270Kr. Jeg er usikker på om man kan kjøpe det første spillet nå, og så benytte tilbudet på TITANS. Men jeg tenker det er verdt et forsøk når man får det for en dollar.

 

Man kan altså få Planetary Anihilation for 1USD/0,78EUR. Og muligens oppgradere til TITANS for 91,80Kr.

 

Edit: Jeg ser omtalene på Steam er en god del dårligere enn før. Det har imidlertid ikke noe med selve spillet å gjøre. Folk er forbannet fordi de ikke fikk TITANS som en gratis oppdatering til første spillet..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...