Gå til innhold

Gratis spill og bra tilbud tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kom over det FPS-baserte geniale spionspillet No One Lives Forever 2 som er flikket opp av communiy til å kjøre på opp til Windows 10. Litt gammelt spill, men dette var kvalitet på den tiden det herjet (2002).  Spillet er ikke lenge mulig å få kjøpt og det er takket være disse folkene at det ikke går rett i de digitale jaktmarker. Nå skal siste brettene spilles ferdige takket være at folk legger ut savegames. Dette spiondramaet er vel mest for kjennere. Ikke forvent all verden av grafikken. Humor, story og musikken er det ingenting å si på om du er i det nostalgiske hjørnet.

 

Download: http://nolfrevival.tk/

Endret av vidor
  • Liker 6
Lenke til kommentar

NOLF2 fixpack

 

Her en en Fixpack til No One Lives Forever 2 som gjør det vesentlig penere :)

 

Den inneholder siste Widescreenpatch som er bedre enn den som følger med i LivesForeverPlus mod.

 

Denne singleplayer-optimaliserte trippel-fixen inkluderer en fungerende ENBSeries DX-wrapper SSAO som gir veldig mye bedre skyggerendring med dybdeinfo fra Z-buffer og Bloom som gjør spillet vesentlig penere. Dette tilpasser spillet mer moderne grafikkstandarder uten at noen ting tenger å endres i spillet. Alt fikses i grafikk-kortet med pixelshadere.

 

Har satt det på automatisk som standard og det kan styres på følgende vis:

 

Shift F12 - Slå av og på

Shift F11 - Bloom

Shift F10 - SSAO

 

Her er en demo på hva SSAO og bloom gjør for spillet. Har tonet det ned en smule i enbseries.ini i forhold til video for å balansere lyset bedre i.o.m det ser bedre ut.

 

 

Jeg kunne ikke bruke antialias overstyrt på skjermkort via override i Radeon settings uten at det rotet til SSAO, men det går å bruke f.eks morfologisk filtrering post istedet eller en annen postrendrer hvis du kobler den på etter ENBseries (for avanserte brukere).

 

LoadCrash fix er også lagt inn. Litech.exe filen inneholder hooken til den og det er den eneste filen som må overskrives i spillkatalogen. Kan være lurt å ta vare på denne som backup for sikkerhets skyld.

 

Installasjon:

 

Det eneste som trengs å gjøres er å kopiere de utpakkede filene og katalogene i No One Lives Forever 2 til rotkatalogen til spillet (normalt samme navn) og at du aktiverer Widescreen-pachen via å velge den i Custom i spash-screen før du starter spillet. Dette velger også bort LivesForeverPlus mod som ikke er kompatibel med ENBseries.

 

Download:

No One Lives Forever 2 Fixpack.zip

Endret av vidor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle minne på, eventuelt tipse om, GOG connect.

 

Jeg fikk 23 av 40 "gratis" spill i denne omgang. Men ikke egentlig gratis gratis. Jeg eier jo spillene fra før på Steam. Men jeg synes det er en flott ordning, bare synd man får så små vinduer å benytte tilbudene i.

 

Det fungerer slik at man linker Steam kontoen sin mot GOG. Og om du allerede eier noen av spillene på Steam. Så får du en kopi på GOG også! Man kan kun linke en Steam konto. Så om du har flere, velg fornuftig!

 

Nettopp ny batch, derfor jeg tipser nå.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...