Gå til innhold

Gratis spill og bra tilbud tråd


Anbefalte innlegg

eeeeeeeeee

 

 

Noen som vet om jeg kan spille Civ Beyond Earth på mac hvis jeg kjøper fra denne siden?

http://www.cdkeys.com/pc/games/civilization-beyond-earth-rising-tide-pc-cd-key-steam.

Det står at spillet er til PC, men når jeg søker rundt i steam så virker det som at dette spillet fungerer både til Mac og PC. Vil bare forsikrre meg, setter stor pris på svar :)

Hvorfor laster du ikke bare spillet ned fra en torrentside istedenfor?

 

Jaha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eeeeeeeeee

 

 

Noen som vet om jeg kan spille Civ Beyond Earth på mac hvis jeg kjøper fra denne siden?

http://www.cdkeys.com/pc/games/civilization-beyond-earth-rising-tide-pc-cd-key-steam.

Det står at spillet er til PC, men når jeg søker rundt i steam så virker det som at dette spillet fungerer både til Mac og PC. Vil bare forsikrre meg, setter stor pris på svar :)

Hvorfor laster du ikke bare spillet ned fra en torrentside istedenfor?

 

Jaha?

 

Samme gjelder for alle sider som selger nøkler.

Endret av TheKims
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

 

Du får det til 378 kroner på greenmangaming.com.

 

 

Det lå til 299,- på Elkjøp. Valgte å stå over da jeg av prinsipp ikke forhåndkjøper spill. Men angrer allerede. :)

 

 

Sier meg så smått enig, men under en måned før release er mer som å sikre seg tid til å preloade, så alt er klart på klokkeslettet når release kommer. Grei pris dette for et helt nytt spill, så takk til tipseren. Jeg fikk det med meg klokken 01:30 i natt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...