thomaspeck Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hei lurer på om noen har noen proffe tengninger av en kobber blokk til en prosessor. Haser litt. Takk på forhånd. Thomas.
Erik J. Nilsen Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Til amd eller Intel, hva slag typer er du etter helt vanlig maze design eller noe mer komplisert? Har noen som jeg har tegnet selv og noen fra andre "blokkmakere" -P-
thomaspeck Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Den skal være til amd. Bare en bacik sak ikke noe avanserte greier. Takk for så fort svar. Hilsen Thomas.
Erik J. Nilsen Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 gi meg mail addyen din så sender jeg et par til deg Du må ha autocad for disse bare så du er klar over det. har du dette, eller tilgang? -P-
thomaspeck Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Skrevet 28. oktober 2003 Hei AutoCad har jeg. Mailen min er [email protected] Takk for hjelpen. Hilsen Thomas
Zemeckis Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Kan du legge ut bilder når du er ferdig med å lage kjøleblokken?
thomaspeck Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Kan du legge ut bilder når du er ferdig med å lage kjøleblokken? Hei, ja selsakt kan jeg det hvis jeg lager den. Håper jeg får det til. Whish me luck
thomaspeck Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Jeg driver med Auto cad på skolen men Pcene er nede fortiden håper de fungerer i måren. Har ikke sett dem ennå. Hilsen Thomas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå