Gå til innhold

Endless Legend - Tråden


Anbefalte innlegg

Liker ikke helt at man kun kan bygge en by som cultists... Synd, for liker dem godt ellers. Får prøve meg på Broken Lords etter at jeg har vunnet det pågående gamet. Enda mye jeg ikke forstår i spillet, men som nevnt tidligere, syns det det egentlig bare er bra. Kjedelig når man føler seg som en ekspert etter 5 timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg digger Broken Lords. Liker designet, liker at dust er alt, liker krigerne. Nå har jeg bare prøvd Cultist og litt Vaulters, men liker BL klart best så langt. Spesielt kult at man kan kontrollere nesten alt, bare man har dust nok. Heale når man vil, kjøpe innbyggere osv.

Lenke til kommentar

Må si jeg digger Broken Lords. Liker designet, liker at dust er alt, liker krigerne. Nå har jeg bare prøvd Cultist og litt Vaulters, men liker BL klart best så langt. Spesielt kult at man kan kontrollere nesten alt, bare man har dust nok. Heale når man vil, kjøpe innbyggere osv.

 

Må innrømme at jeg har kjørt trygt og bare spilt The Vaulters og Wild Walkers foreløpig som har ganske rett fram gameplay og lett å lære seg, dags at jeg prøver meg med The Broken Lords skjønner jeg :)

Drakken er vel det eneste som ikke frister i det hele tatt pga exploration delen av spillet faller bort (som med Amoeba i Endless Space).

Lenke til kommentar

Tja, må selv si Roving Clans er de som frister minst for meg. Å vinne på økonomi er ikke helt min stil. Skal jeg vinne, skal vinne med ren styrke! (Det har også litt med at jeg føler spillet fremdeles har litt å gå på angående balanseringen mellom de ulike seiersmetodene)

Endret av Seal
Lenke til kommentar

Her var det en tråd dedikert til spillet ja! Godt å se.

Storkoser meg med Endless Legend. 17 timer og teller.

Det største og viktigste med dette spillet for min del var combat systemet her i motsetning til Civ. Ekstremt mye bedre.

Mitt problem er at spillet ofte stopper opp rundt runde 200 og videre. Står bare å loader neste runde, men ingenting skjer...

Dette begynner å irritere meg veldig, da det har skjedd nå 3 ganger på rad.

 

Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar

Her var det en tråd dedikert til spillet ja! Godt å se.

Storkoser meg med Endless Legend. 17 timer og teller.

Det største og viktigste med dette spillet for min del var combat systemet her i motsetning til Civ. Ekstremt mye bedre.

Mitt problem er at spillet ofte stopper opp rundt runde 200 og videre. Står bare å loader neste runde, men ingenting skjer...

Dette begynner å irritere meg veldig, da det har skjedd nå 3 ganger på rad.

 

Noen andre som har samme problem?

 

Nope har vel rundt 100 timer uten noe kræsj, men tenker det er CPU krevende.

Lenke til kommentar

 

Her var det en tråd dedikert til spillet ja! Godt å se.

Storkoser meg med Endless Legend. 17 timer og teller.

Det største og viktigste med dette spillet for min del var combat systemet her i motsetning til Civ. Ekstremt mye bedre.

Mitt problem er at spillet ofte stopper opp rundt runde 200 og videre. Står bare å loader neste runde, men ingenting skjer...

Dette begynner å irritere meg veldig, da det har skjedd nå 3 ganger på rad.

 

Noen andre som har samme problem?

 

Nope har vel rundt 100 timer uten noe kræsj, men tenker det er CPU krevende.

 

 

Var inne på tanken, men 3. gang overvåket jeg cpu på 2. skjermen. Lå bare på rundt 50%.

Opplever dog at spillet ''lagger'' hele tiden når boksen som sier hva som ble bygget kommer opp etter hver runde.

Skjønner ikke helt hva det kan være. Har relativt kraftig pc, og har prøvd å skru ned grafikken uten at det hjalp noe.

 

Tenker å prøve å kjøre i ''beta / 32 bit'' for å se om det kan løse noe. Er et irritasjonsmoment, elsker spillet og vil spille mer, men kommer jo ikke lenger... :hm:

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Kan Endless Legend spilles evig, eller er det max antall runder? Trodde Civ varte evig, men det vil normalt stoppe etter noen hundre rundet. (skjønt når det er sagt leste jeg om en fyr som startet Civ 2 på den tiden, og han har spilt i minst ti år. :p

 

http://www.reddit.com/comments/uxpil/ive_been_playing_the_same_game_of_civilization_ii/

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Kan Endless Legend spilles evig, eller er det max antall runder? Trodde Civ varte evig, men det vil normalt stoppe etter noen hundre rundet. (skjønt når det er sagt leste jeg om en fyr som startet Civ 2 på den tiden, og han har spilt i minst ti år. :p

 

http://www.reddit.com/comments/uxpil/ive_been_playing_the_same_game_of_civilization_ii/

 

 

Max runder i Endless Legend er 600. Sjekk ut:

 

http://endless-legend.wikia.com/wiki/Victory_Conditions

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...