Gå til innhold

Endless Legend - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår prøvde jeg meg for første gang på Serious difficulty med Small map, 6 faksjoner og fast speed da jeg bare skulle ha meg ett sjapt game... endte med at jeg allikevel satt i 10 timer før jeg tilslutt vant en score victory med Ardent Mages knepent foran Vaulters:) Har faktisk ikke sett før nå at man kan kaste spells i combat på samme måte som man bruker pillars på campaign mappet med Magene :p

 

Legger fortsatt merke til at AI ikke benytter seg stort av ranged lenger etter patchen, kun litt bare i begynnelsen av gamet. Wild Walkers hadde tilslutt bare kjempehærer med Tenai Walkers og Vaulters benyttet seg kun av Dawn Officers. Blir vel forhåpentligvis justert ved neste patch, combined arms er jo både mer effektivt og litt mer spennende å fighte mot sånn i lengden.

 

 

Forøvrig, en gladartikkel ifra PC Gamer her igjen :)

 

http://www.pcgamer.com/commendation-for-design-2014-endless-legend/

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har fått noen "kule" saker i Dungeon of the Endless, gjenstår bare Space og Legend nå :)

 

Kult at det går på tvers av spillene ja, har faktisk ikke DotE så tenkte kanskje å prøve meg på det etterhvert også.

 

Fikk The Vaulters i Endless Space igår, der var det bare var å logge seg inn å starte ett nytt spill. I Endless Legend var det litt mer omfattende men skal nok få kloa i det som er av rewards iløpet av helgen :)

Lenke til kommentar

For dem av dere som bryr seg om sånt, ser jeg at soundtracket nå er ute på Spotify. Sjekket regelmessig, men ikke sett det før nå, så vet ikke hvor lenge det har vært der. Noen skikkelig behagelige toner, kanskje spesielt "Khamsin" og "skylark". Sitter og koser meg med det atm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blir noen timer til helga, det er helt sikkert. Spilt 4-5 timer hver lørdag de siste helgene, blitt et sånt "nå er det helg"-øyeblikk på lik linje med nytt og nytt og vinmonopolet-poser. Blir dessverre for få timer i ukedagene...

Siste game var med the Vaulters. Likte de egentlig bedre enn WW også, kult med så stort fokus på science. Kom jo langt foran de andre i våpen og rustning, som er en god følelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fytti grisen så stilig! Amplitude kan kunsten å aldri si seg fornøyd!

 

Mye jeg syns er veldig bra her. Flere bygninger skader virkelig aldri, spesielt når de også vil utgjøre en visuelt viktig del av byen. Syns konseptet med guardians virker kult. Litt avhengig av at AIen blir bra når den blir så dyr, så får se hvordan det blir. AIen har jo vært en av de få svakheter dette spillet har.

 

Men blir uansett et garantert kjøp etter eksamenstiden!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...