Gå til innhold

The Evil Within - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  1.  

    Ah, så heldig. Du får det mest sannsynlig allerede i morgen da. Kom gjerne med inntrykk når du har fått testet det litt.

     

    Får se. Sendingsbekreftelsen kom i stad. Men det kan jo være at de holder den igjen til mandag før de sender den fysisk. Kommer den i morgen skal jeg komme med inntrykk i løpet av lørdagen. For i morgen kveld er det duket for Dum Dum Boys konsert først. :)
Endret av DigImp
Lenke til kommentar

Ja, hvordan er kontroll og kamera for dere som har spillet? Ser mange klager på det. Men på videoene jeg har sett, ser det jo ganske moderne ut hvertfall. Noen spill det kan sammenlignes med når det gjelder dette? Ligner det på moderne som GTA V, Dead Space eller Alan Wake, eller er det mest likt Resident Evil 4 med sine tank controls? Har jo allerede kjøpt digitalt, så det er jo for sent å angre, men greit å være litt forberedt!

Lenke til kommentar

hvorfor kan man bli bannet? policy til spillet?

twitch/ustream har sine retningslinjer de må følge, de fleste spill skal ikke streames før release uten att den som streamer har fått egne rettigheter (Feks: annmeldere) er dog noen som ikke tillater streaming før etter release i det hele tatt, så da blir man bannet fra streamingtjenesten.

 

Og tjenester som XBL kan i tillegg gi din konto en midlertidig utestengelse fra livetjenester osv, så man bør være obs før man streamer spill før release

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Journalister som får det for anmeldelse må også signere en non-disclosure agreement (NDA) som sier at det kan bli pålagt straff hvis man skriver eller viser noe fra spillet før en viss dato.

 

Det er derfor alle anmeldelsene kommer samme dag. Det samme gjelder for betatestere med mindre det er gitt lov til den enkelte å streame fra beta.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Spilte de første to brettene nå. Virker helt ok. Fjernet også de irriterende svarte kantene og låste FPS til 60 i stedet for 30. Litt synd man ikke kan endre på kamera også, for jeg synes det er altfor nær slik at det er vanskelig å se skikkelig.

 

Kommet et par reviews nå

 

http://www.ign.com/articles/2014/10/14/the-evil-within-review

 

http://www.gameinformer.com/games/the_evil_within/b/playstation4/archive/2014/10/13/a-masterwork-of-absolute-insanity.aspx

 

 

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Spilte de første to brettene nå. Virker helt ok. Fjernet også de irriterende svarte kantene og låste FPS til 60 i stedet for 30. Litt synd man ikke kan endre på kamera også, for jeg synes det er altfor nær slik at det er vanskelig å se skikkelig.

 

Det er mongo nok fordi du har fjernet de svarte kantene at du er for nær.

 

RIYMR2i.jpg

 

c9rzAh7.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...